Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Venter ikke gutt, nei, men vil gjerne bruke Magnus som oppkalling ved en eventuell prins, etter Magnild. Hva kan Magnus kombineres med? :-)
huldra87 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Akkurat det lurer jeg også på! ;-) Har funnet et navn som kan være fint foran Magnus, men jeg velger og holde det for meg selv, selv om mange her inne sikkert vet hva det er da.. ;-) Men har også et par andre kombinasjoner jeg har tenkt på men som ikke kommer til å brukes her i gården, så du kan jo "få" dem ;-) John/Jon Magnus Magnus Olai
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Magnus Olai er veldig fint, synes også Magnus Emil (lang i) er litt fint, men synes ikke Emiil passer så fint til Magnus. Takk for forslag! Jon heter dessverre svogeren min, så det hadde blitt litt rart, hehe...
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Vet hvilket du tenker på, om det begynner på B :-) Veldig fin kombinasjon, men det heter den andre svogeren min - hehe!
prebs Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Christian Magnus er min favoritt! Ellers liker jeg: Magnus August Magnus Johan Magnus Johannes Magnus Alexander Lars Magnus Bjørn Magnus Erik Magnus
Ophiophagus Hannah Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Karl Magnus Hans Magnus Anders Magnus
huldra87 Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jepp, det stemmer, IcePop! Det begynner på B.. :-) Ja det er jo litt dumt hvis svogeren heter det samme ;-)
huldra87 Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Magnus er forresten en fin oppkalling etter Magnhild :-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Navnet Magnild er oppkalling etter farmoren min som jeg dessverre aldri fikk møtt, men som var et helt fantastisk menneske i følge min pappa.. Og han sier jeg er så lik på henne. B - Magnus navnet ditt er kjempefint, forresten. Takker for forslak! Vil helst ha ett navn ETTER Magnus, om noen har flere forslag? :-)
ellemelle Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Hva med noen av disse: Magnus Alexander Magnus Kristoffer Magnus Augustin Magnus Elias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå