Gå til innhold

15 mnd og leggetid! hvor lenge kan han skrike? (litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har alltid vært flink å sove, aldir vært noe tull, Han sov på eget rom fra han var 4 mnd. Nå er han 15 og i den siste mnd har han sovet med meg pga han har skreke så masse når jeg skal legge han så har ikke orket å krangle, Noen dager går han til 11 om kvelden når jeg legger meg, nekter å sove før jeg legger meg, I går sa det stopp for meg , Dumme meg som har latt han få lov til dette, Så jeg la han i sengen sin og han skrek og skrek , gjikk inn flere ganger å sa nå må du sove og la han fint på puten sin, Han sovnet til slutt, Men hvor lenge kan hans skrike?

Kan han være redd? han er jo kjent på rommet sitt:/

Noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han ha vondt noe sted? Øreverk feks. det er vondere når man ligger!

Skrevet

Jeg tror det er en "periode" som kommer rundt 15mnd.. Ser stadig innlegg om dette på den alderen.. Du må absolutt ta krangelen. Hos oss tok det bare 3 dager. gikk inn hvert 5-10 minutt. (nmok å gå inn 2-3 ganger før hun sovnet). Stryker henne over pannen og sier "hysj nå må du sove", så blir hun stille med en gang.. Ofte grining igjen så fort jeg går ut av rommet, men jeg hører jo om hun bare er sint eller om det faktisk ER noe iallefall.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...