Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har en madrass i vognen som jeg lurer på om jeg kan slenge i maskinen. Skumgummi- Noen som vet?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 jeg ville heller brukt såpevann på overflaten og skyllt igjennom den med dusjen. Det er jo litt ergelig om den blir ødelagt i maskina.
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mm ja igrunn men er jo litt lat Kan dynke i badekaret Ja så har jeg ny madrass også, men har nå mulighet til å bruke begge madrassene.
Lilje74 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg kjøpte ny til vuggen vår, men mamma mente jeg bare kunne puttet den i maskinen eller vasket den for hånd. Tenkte å vaske den gamle og dele den opp for å lage barnesikring på noen spisse møbelkanter etc. Det var nok helt unødvendig å kjøpe ny... men det kostet ikke mye så det føltes litt ok å gjøre det ;-)
Leonella777 Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Skumgummimadrass KAN vaskes i maskin JA!! Men om den er veldig stor; KAN du risikere at maskina blir ødelagt, men en barnemadrass går greit.
en liten og en stor! Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Jeg har vasket både sprinkelsengmadrassen og vuggemadrassen (skumgummi begge to). Litt rare lyder i maskina når madrassen gnikka mot døra, men... Anbefaler dessuten å vakse dem på 60 grader - se Foreningen for uventet barnedøds anbefalinger på deres nettside. http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument
Herkules Skrevet 2. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar, Det er en vognmadrass så den er jo ikke stor Da tar jeg sjansen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå