Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 når hun sover.. ingenting på dagen, men når hun er lagt for kvelden hoster hun så enormt... har holdt på i over en uke.. hun har ikke symptomer på noe annet.. er i fin form og spiser og drikker som noermalt.. noen andre som har vært borti dette?
rampete robin Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Kanskje det er ørebetennelse? Hosting på natta og smalere gap rundt puppen er det jeg har merket ørebetennelse på. Smalere gap fører til mindre matlyst, for det er jo vondt både å gape høyt og å svelge. Ingen feber eller spesiell sutring. Eller kanskje det kan være tenner som er på gang? Kan også skape trykk i ørene. Prøv å hev senga litt. LEgg noen bøker under beina.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 tror du hun kan hoste pga tennene? går å venter på tenner.. men trodde ikke at hoste kunne være et symptom på det.... er det ikke vanlig at de tar seg til ørene hvis de har betennelse der?
rampete robin Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Mine har vært på utallige antibiotikakurer for ørebetennelse, men ingen av de har tatt seg til ørene... Kun noen få ganger har det vært feber. Minsten startet med første kur før han var 4 mnd... Tror egentlig ikke at de hoster ved tenner, men trykket kan øke i ørene og det kan hjelpe med hevet seng også ved tenner. Jeg vet ikke om de hoster ved tenner, men de hoster ved ørebetennelse!! Ammer du? I så fall veldig lett å se om hun ikke gaper like høyt som tidligere. Mine har vært litt mer urolige under ammingen også. mye "av og på" på puppen og litt urolig med hele kroppen.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 nei jeg ammer ikke lenger desverre... får avvente litt å se om det kommer tenner, hvi ikke får jeg gå til lege med henne... takk for hjelpen.. ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå