Gå til innhold

Ka e det med den lille gutten min?.... 8 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble syk med nesten 40 i feber forrige torsdag,va syk te søndag,vært i fin form helt te i kveld igjen,nesten 39 i feber igjen... Så spyr han nesten hver kveld eller mårra. Han har egentli fra han va veldig liten spydd masse,kunne spy flere ganga når han fikk pupp osv. Han har en storebror som går i barnehage,noen som vet om det kan vær en grunn te at han e mye syk? Dæm begge bruka samme type smokk,å det e vanskeli å skill smokkan,så dæm bruka ofte samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omgangssyke smitter jo fort og spes hvis dem bruker samme smokker... Jeg hadde kanskje tatt med babyen til legen for å ta en crp prøve jeg da siden han har så høy feber...

Skrevet

Omgangsyke tvila æ på at det e.. han kan kast opp en dag å så går det ett par daga så kasta han opp igjen... Broren har ikke kasta opp. Han kasta opp da han va mindre å,måtte ha en hånduk hver gang æ sku amm,for han kasta ofte opp under amminga...

Skrevet

Har dere testet ham for melkeallergi/laktoseintoleranse? Da kaster barnet opp selv av mm, siden de ikke tåler laktosen i den! Og dersom det er melk tilsatt i den maten han spiser nå, så kan han også bli dårlig av det! Symptomer kan være oppkast, feber, diare, utslett. Enten et av symtomene eller flere. Slik alergi kan testes ved å se om det er sukker i avføringen(legen hjelper med dette). Har selv hatt det slik du sier og vet hva jeg snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...