BobleKroppen Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Tenker på at de kan brenne seg. Eller er jeg hysterisk nå?
simba>>>3gutter Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Da junior var liten lot jeg han få kjenne på ovnen når den ikke var veldig varm, bare så mye at det var ubehagelig og etter det har han aldri rørt ovnen når den er varm. Nå går han bare forbi og sier at den er varm.
2hærligegutter Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mini var å kjente på ovnen på tirsdag, og han har nå bandasje på hånden. Heldigvis var ikke marmorkanten varm så han har bare hvert borte å kjent på jernet på døra og brent fingertuppene på den ene hånda si. Han er 7 mnd og vil nok ikke ha lært noe av dette
Kakebakesøte Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Fyrer hver dag og jeg må passe på hele tiden (han er 8 mnd). Han synes det er veldig spennende med flammene inni peisen virker det som. Vi har lekegrind og han må pent være oppi den dersom jeg skal gjøre noe og jeg ikke kan ha oversikt over han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå