Gå til innhold

noen gode tips på å få en til å bli liggende i sengen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå frustrert og nesten litt "gal" etter å ha prøvd flittig og tålmodig å få sønnen min til å sove i ny seng i ca 3 uker. Har prøvd å sitte ved sengen,ved døra, døra åpen så han ser meg. Synge,lese, si god natt å legge bare osv osv....

Men nå orker jeg ikke mer + høygravid sliten og lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp flyttet og gutten vår som snart blir 2 har fått ny seng og ikke minst nytt rom;) Vi tok en mini ferber;) Leste litt i en bok, sang en nattasang å snakket litt om morgendagen. Sa natta å gla i deg å gikk ut, han gråt en liten stund før vi gikk inn å ga han litt vann og la han ned å sa natta igjen, måtte holde på en god stund første kvelden, andre kvelden litt mindre å tredje kvelden la han seg fint:) Så jeg sverger til litt gråting noen kvelder=)

Skrevet

HAn har vært enkel å få til å sove tidligere. Vi flyttet for 5 mnd siden. Men har sovet på eget rom og det er greit, har også godt greit å legge han når han sov i sprinkelsengen. Men vi har byttet den med stor seng. Så han klatrer fint ut av den når han ikke vil være der. Og det er vell det som er det største problemet. Siden vi venter nr to tenkte jeg å avvenne han med lille sengen og kjøåe stor sånn at jeg ikke trengte to sprinkelsenger.

Og når han blir trøtt nok da ligger han der og sovner av seg selv. Men det er ikke får 21.30.

Før la han seg 19.30.

Jeg også har brukt gråte metoden tidligere, og det funket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...