Baby<3 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Sebastian ?? har egentlig bestemt at hvis det er gutt så skal han hete det, hva syns dere om det? hvordan ser dere for dere en Sebastian ? vil noen komme med andre forslag til guttenavn også? liker poppis navn jeg da...
alvilde Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 det syns jeg er fint:) passer bra med celine også
erteposen + 4 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg liker ingen av navnene, men de passer sammen. Sebastian for meg er en liten bølle, men det er fordi det er en i nabolaget:)
prebs Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Sebastian er kjempefint og passer godt til Celine. Ellers synes jeg passer: Noah Tobias Bastian Julian Emil
huldra87 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Sebastian og Celine passer godt sammen ja. :-) Personlig så liker jeg ikke Sebastian noe særlig. Synes ikke det er stygt akkurat, men greier ikke å like det. Og så synes jeg det er veldig kjedelig navn. Men hver sin smak! :-) Hva med Joakim?? Passer også bra til Celine ;-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Sebastian er kjempefint og stødig. Joakim synes jeg er harry! Synes likevel Simen og Celine er veldig fint sammen!! =)
Castho Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg elsker Sebastian og vil så gjerne at hvis jeg får en gutt skal han hete det men pappaen har satt seg helt på bakbeina og resten av familien er helt enig med han så blir ingen Sebastian på meg. Skjønner du liker det men helt ærlig så synes jeg ikke det står i stil til Celine. Jeg synes Celine passer med navn som: Alexander Daniel Erik Gabriel Jesper Jonas Christian Martin Nickolas Oliver Jakob Tobias
frk bulle Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Sebastian er helt fantastisk!! Får jeg selv en sønn så skal jeg kjempe for d navnet,tror heller ikke min sambo syns at d er en hit.Men da drar jeg bare GRAVIDITETSKORTET,hehe;) hvem er d som har slitt,fødet osv..huff,hørtes visst litt bitchy ut her jeg.. Ellers liker jeg Jonas,Tobias,og Nickolas ganske godt.
sonne Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Sebastian er fint og passer veldig godt sammen med Celine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå