Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen :-)

Er det noen her som har erfaring med homeopati i forbindelse med forsøk??? Hva fikk dere vite av homeopaten ift hva som var "galt"? Har dere tro på den type behandling??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg har gått til homeopat i to år pga uregelmessig mens/eggløysing. Fekk påvist pcos av legen. Det kunne gå 3-6mnd mellom kvar mens, og då ofte med blødning i 4-4,5 veke. SLIIIIIITSOMT!!!

Etter å ha gått hos homeopat i 3 mnd + ta homeopatisk medisin begynte ting å skje i kroppen min. Mensen min kom meir regelmessig - 4-7 veker mellom kvar gong og blødning i 3-4 DAGAR!!!! Nå voil eg retta litt på meg sjølv. Han eg går til er óg akupunktør. Så i tillegg til akupunktur ein gong i veka så gjekk eg på h-medisin. DET gjorde susen!!! KLART det har vore med på å gjera det mogleg for meg å verta gravid jsølv med prøverør. Han set nåler som stimulerer blodgjennomstrøyminga i livmora +++++++ andre nåler som stimulerer på ein god måte. No når eg er gravid er det visse nåler han ikkje set, og eg er utan homeopatisk medisin. BARE goode erfaringar og opplevingar med det!!!!

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt, ny-som-mor :-)

Da prøver jeg dette!!!

Gratulerer med graviditeten, og masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...