Olianna Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Var på min 2. ul i dag. Trodde jeg var ni uker på vei med min frysespire, men desverre var det ikke liv lenger. Viste seg at det hadde sluttet og vokse for ca to uker siden. Akkurat nå sitter jeg og mannen min helt paralyserte i sofaen. Hvordan skal vi finne krefter til å begynne på`n igjen? Hvorfor må vi gå igjennom dette, når andre bare kan knipse med en fingern? Det er urettferdig!
SkyBaby Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Utrolig trist Sender deg en trøsteklem!!!! Snart klaffer det for dere også! *klem*
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Så utrolig trist da! Sender dere masse trøsteklemmer. Håper dere tar godt vare på hverandre i denne triste stunden
♥ lillemin ♥ Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Så leit å høre! Livet virker så urettferdig enkelte ganger. Håper dere finner styrke til å begynne på'n igjen, det er ikke noe som er ønsket høyere enn en liten gullklump, er det vel!?! Ønsker dere all lykke til, håper det vil klaffe for dere ved neste forsøk!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Å, nei så grusomt Olianna, det var jo ikke slik dette skulle ende;((( Siden jeg også har opplevd dette to ganger vet jeg hvordan du har det, men jeg vet det er mulig å få barn etter du har mistet også. Likevel er det nok lite vi kan si som lindrer din smerte akkurat nå, så jeg får bare sende en god, varm trøsteklem og håpe lykken snart smiler til deg igjen - et ekte smil og langvarig lykke i en fremtidig baby! klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Så trist Olianna. Ta vare på hverandre ! Klemmer
lillebie på`n igjen Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 huff så trist! vet ikke hva jeg kan se som kan trøste.... så stor trøsteklem fra meg...!
Olianna Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 Så søte dere er! Vi kommer oss vel gjennom dette og. Må bare få lov til å være lei oss litt, så skal vi nok få motet tilbake og prøve igjen snart. Og takk gud for dette forumet. Dere er helt fantastiske jenter! Stemningen og tonen som er oss i mellom finnes ikke på noen av de andre debattsidene. Jeg har funnet støtte i dere i alle stadier av denne prosessen La oss krysse fingrene for at vi får oppleve babylykke det neste året!
frk bulle Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Så trist å lese! stakkars dere,prøv å ta vare på hverandre så godt d lar seg gjøre!
Mumrikken :) Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Såååå trist å høre...føler virkelig med dere :-((( Ta godt vare på hverandre og bruk litt tid å komme dere på beina igjen. Jeg har vært gjennom det, og vet hvor utolig tomt alt føles etter noe slikt. Klem
Søskenhåp adopterer Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Også vært igjennom det, oppdaga det på ul i uke 12 - ikke lenger noe liv. Desverre sånt som skjer - dere er ikke alene om det om det er noen trøst. Hjelper bare å se fremover - få en skikkelig reaksjon nå og få "blåst det ut" og så legge det bak dere. Ja at andre tilsynelatende skal få alt i livet bare rett opp i fanget uten å måtte kjempe for noe det er utrolig tungt noen ganger. Men, jeg tenker sånn at de vonde erfaringene jeg har hatt hjelper meg faktisk til å bli et mye sterkere menneske og at snart så tenker jeg det er ingen ting jeg ikke skal greie av motgang. De fleste får seg vel en smell en eller annen gang.
finetine Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Å så innmari trist:o(!!! Vet hvor vondt det er å miste, selvom jeg ikke var lengre enn 5+4 uker så blir man sååååå utrolig lei seg. Det handler jo egentlig ikke om hvor langt man er på vei, men om alle drømmene man har rukket å få som blir knust........Som legen som undersøkte meg sa: Du har lov til å være sint og lei deg,og synes at dette er skikkelig urettferdig fordi det er det.......... Gråt ut og hent støtte og trøst i hverandre, gjør noe fint sammen så at livet tross alt får verdi. Jeg har også tenkt mange ganger som Håper på søsken til Edvard skriver at dette gjør oss til så mye sterkere mennesker, tenker at snart vil jeg takle enhver krise........ Når du har grått ut, vil du finne ny styrke og mot til å fortsette det er jeg helt sikker på. Trøsteklem
lita78ღ Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 Stor klem til deg, kjære deg. Dette er så trist og umenneskelig... Man har rukket å glede seg, man håper og har fått masse tanker om å endelig bli mor......også pang ned i kjelleren! Håper dere finner styrke til nye forsøk snart.
ikø29 Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Det er utrolig trist at dere måtte oppleve dette..... Det føles meningsløst og jeg finner ikke ord....
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Så trist lesning dette var da, Olianna. Det føles så meningsløst og urettferdig når noe som dette skjer. Ta godt vare på hverandre nå, og så vil du etterhvert kjenne at kreftene til å begynne på'n igjen kommer tilbake. Men det er lov til å være trist når noe som dette skjer. Lykke til videre, neste gang er det din tur!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Hei Olianna. Føler veldig veldig med deg. Det er vondt å ligge på UL å få se at det ikke er liv lengere. Hadde samme opplevelse i september. Da var jeg 14 uker, men det var dødt i uke 8. Måtte ta utskrapning, og du hvor tom jeg følte meg etterpå. Det er lov å være lei seg! Få ut det som gjør vondt, ikke vær redd for det. Da blir det bedre etterpå. Jeg hadde en uke som var grusom, neste uke gikk bedre, og nå har jeg kommet meg litt mer enn jeg hadde trodd var mulig. Ville aldri bli gravid igjen, men nå er jeg giret som aldri før. Så for meg kom det litt på avstand etterhvert. Håper og tror at du også får det slik, og er klar for en ny runde om litt. Mange klemmer fra meg, og masse masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå