Gå til innhold

Noen som har kjøpt stonz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte her: http://www.stonzwear.com/

Er veldig fornøyd sålangt!

Har ikke fått testet de ut i regnvær eller skikkelig kulde enda.

Men de er supre til de små som krabber og står men ikke går enda!

Skrevet

vi kjøpte på en norsk side, husker ikke navnet i farten. Kostet 299,-

Gutten vår bruker de i bhg, han krabber og går med støtte. Personalet er kjempefornøyd, de detter ikke av (som sko gjør). Har heller ikke teste i regn enda. Glimrende å bare slenge i vasken! Men - gutten vår blir iskald på føttene....selv med ull inni. Det er nok litt han selv, blir litt passiv utendørs og dermed litt kald. Han er ikke det ellers. Og jeg trodde "sålen" skulle være tykkere. Den er som et litt hardt stoff. Merker nok at de tråkker på småting.

Så jeg er litt todelt, hadde håpet han ikke skulle bli fullt så kald. Men til å bruke i bil/ bæreseler er de jo glimrende.

Skrevet

Har også tenkt på disse skoene, men lurte på en ting. Hvordan vet dere størrelsen?

Har fårstått det sånn at disse bestilles på nettet, så da er det jo ikke bare å prøve de på...

Skrevet

jeg har fått et par i gave :) er det ikke one size opp til ca. 3 år da?

Skrevet

Har ikke brukt de noe særlig enda, men de virker gode.nada og der

Bestillte fra Canada og der sto str oppgitt i cm. Så da er det bare å måle foren til ungen og legge på plass til sokker.

Skrevet

Da har jeg bestilt. Jeg bestilte fra en norsk side, for det var ikke mye å spare på å betille fra utlandet. Bestilte M (13cm) for foten til mini er 11,5cm. Får bare vente å se da. Er litt spent...

Skrevet

Hvilken norsk side kjøpte du fra da?

Skrevet

Jeg betalte 520 kr for 2 par fra Canada.

Og du må betale 600 kr fra den Norske siden for 2 par.

Så da sparte jeg 80 kr.

Om du kjøper 1 par fra den billigste Norske siden blir det 300 kr + 49 kr for frakt.

http://www.barnecompagniet.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...