Gå til innhold

Er sååå kvalm, noen råd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Salt potetgull, eller tapini kjeks, det er de salteste. Drikk masse selv om du kaster opp. Ellers prøv å være mye i frisk luft. Kan også prøve de sea-band som de har på helsekost. De skal hjelpe:)

Har vært i gjennom dette 2 ganger tidliger og ble det jaggu igjen:(

hei.venter nr 5 eg..oppdaga ingefærtabletter når jeg ventet nr4...da hadde eg vert kvalm og kasta opp hver dag gjennom hele svangerskapet med dei tre eldste.selges på helsekostbutikker.dei hjelper for meg ialfall:)enormt! lykke til:)

Ellers så finnes det faktisk kvalmestillende tabletter, dersom du ikke får i deg noen ting, som ikke er farlige for fosteret. Det er bare å komme seg til legen. Det hjelper også mange som kaster opp alt alt alt å få noe påfyll av væske intravinøst, men for å få lov til å begynne en slik behandling må du være ganske uttørret og dårlig. Men snakk med legen din, for det hjelper veldig for mange. Ellers er det også flere som reagerer positivt på B6 vitaminer og Akupunktur. Det siste er kanskje det beste, ingen bivirkninger og ingen ting å tape på å prøve...

Annonse

spis sitron frukt=) jeg deler den i 2 å spiser med te-sje..når kvalmen kommer veltende tar jeg 1-2 sjeer og det stillner med en gang..litt vanskelig å forklare alle som ikke vet om graviditeten at man spiser sitron.. er jo ikke noe man gjør til vanlig..men hjemme går det bra..på skolen har jeg ofte med meg litt ekstra sure eplebiter med sitron saft på!!sunt og funker bra=)lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...