Jippi74 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg må nok karakterisere meg selv som godt over gjennomsnittet opptatt av navn, merker at jeg suger til meg alle navn jeg hører og vurderer om det kan være noe for oss. Kan dere hjelpe meg å kommentere lista mi, og evt komme med andre forslag? Erlend Johannes Henrik August Albert Leonard Iver Ingrid Nora Emma Mali Ellinor Henriette Mari Gleder meg til vi har bestemt oss, så kan jeg kanskje begynne å tenke på andre ting også!!!!!!!!!!
digger Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Erlend og Mari. Mari er helt nydelig synes jeg:)
prebs Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mange fine navn her: ) Erlend - flott og stødig Johannes - nydelig, kunne brukt selv Henrik - liker det veldig godt August - veldig flott, kunne brukt selv Albert - kult Leonard - liker ikke Iver - fint Hva med Ivar? Ingrid - flott og klassisk Nora - kjempefint Emma - liker det godt Mali - pent og ikke mye brukt Ellinor - fint Henriette - liker det veldig godt og ikke på topp 40 Mari - kjempefint Hva med Ellisiv?
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Erlend, Johannes og Henrik er alle blant mine favoritter Ingrid er det fineste jentenavnet, Mari er også fint.
huldra87 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe. Jeg er også over gjennomsnittet opptatt av navn! Og jeg er ikke gravid engang... ;-) Erlend - kjedelig, rett og slett. Verken mer eller mindre. Johannes - NYDELIG!! En av mine store favoritter! Pent, stødig og flott :-) Henrik - også veldig fint! Liker navnet godt. August - tja... Greier ikke helt å like dette navnet, men det er greit nok. Albert - liker ikke -BERT navn! Synes Alfred er pent jeg.. ;-) Leonard - tjæ... vet ikke helt. Kansje et fint mellomnavn! Iver - tøft! Ingrid - liker det ikke helt. Har litt snobbete assosiasjoner til navnet.. Nora - helt greit. Emma - pent. Mali - hunden til bestemor... Ellinor - synes ikke det er særlig pent. Høres også litt strengt ut. Mari - veldig fint!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Liker Erlend og August godt. Liker også Ellinor og Emma godt. Hva med: Karsten Emrik Ludvik Samuel Severin Johan Aslak Aksel Bendik Peter Lyder Syver Abel Anton Alfred Sunniva Synnøve Ingeborg Johanne Tuva Frida Oline Eline Adele Fredrikke Margrethe
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg likte : Henrik August Leonard,men ville ha hatt leon. Ingrid Nora Ellinor
Castho Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg liker navnene dine i denne rekkefølgen: Iver (synes det er kjempe stilig) Erlend Henrik Albert August (liker ikke de andre guttenavnene) Mali (det vurderer jeg sterkt) Emma (også på min liste men veldig vanlig desverre) Ingrid Nora (liker ikke de andre jentenavnene) Jeg ville gått for Iver og Mali.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Erlend nydelig!!!!! Johannes grusomt Henrik fint- greit August tåplig Albert verste av alle verste Leonard lite pent! Iver like ille som albert Ingrid uff Nora nja... ikke pent Emma nei Mali fint Ellinor ok Henriette ok Mari kjedelig
trebarnsmamma84 Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 johannes og iver.... emma og henriette og mari.... nydelige navn anton julian christian åsulv trygve martin jonas sander aleksander daniel marita eirin juliane ingeborg martine synne elise andrine julia(e) anita veronica camilla helene christine marianne mariann
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 August og Emma liker jeg best :-) Men Ellinor og Joahnnes er også pent!
Frustrert76 Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 hei:)Syns at Erlend og Ingrid er to fine navn.av de andre jentenavna syns jeg Mari og Henriette. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå