Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Min gutt er straks 4 mnd og blir plutselig sinna nå idag om han ikke får bite på noe hardt... Når jeg ga han en bitte liten "ring" så tok han den til munnen og bet på den... det er så gøy når man ser de gjør sånt, men jeg tror den ringen er for stor..
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 bare la han bite å tygge på di tingene han vil. han finner for ut av om tingene er for store. jenta mi, fikk bite på alt hun ville.. bare ikke på ting hun kunne svelge
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mia biter og på alt! Må bare passe på at ikke storebror gir henne noe som er så deler på. Har lekt med biteringen i over 1 mnd no....(er 5 mnd)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Nei det gjør jo ingen ting at det er for stort, ville jo aldri gitt noe som er for lite, men den jeg hadde var for stor.. hehe, stakkar.... Men det er bare så gøy å se at han skal ta absolutt ALT i munn... hihi
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 det er slik di utforsker tingene i denne nye verden ) men er morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå