Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde uttak i går, 13 egg klekket jeg ut. Dessverre var de fleste av disse umodne og bare tre egg befruktet.. Hadde en liten mistanke ettersom de stadig vekk har økt opp dosen puregon for å få folliklene til å vokse.

Kan det likevel være håp for at de tre eggene kan gode egg som deler seg fint, eller er sjansen for det minimale ettersom alle de andre eggene var umodne???

Er livredd for at de skal ringe i morgen tidlig og avlyse innsettingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ut 7, 4 befruktet, og to gode nok for tilbakesetting.

Så det går, tenk positivt !

Og husk: Man trenger bare 1 !

Skrevet

ja, jeg fikk kun ut fire egg, hvor det ene ikke kunne brukes (uten at jeg vet hvorfor) - og i dag fikk jeg satt inn de to eggene som hadde delt seg :-)

Legen mente begge burde settes inn fordi de hadde delt seg så lite.

Det er jo bare det ene gode man trenger :-) lykke til

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger!! Blir helt GAL av all denne usikkerheten. Håper vi alle er i besittelse av et gullegg:)

B77h- er du på privat klinikk ettersom du fikk satt inn to egg? Har forstått det slik at de fleste offentlige klinikker bare setter inn et egg.

Skrevet

Ja, det var på Hausken. Og jeg ble litt paff, for det var liksom ikke noe vi fikk tenke så mye på på forhånd. Fikk vite det da trusene var av, liksom ;-)

Men satser på at de vurderte at kvaliteten på eggene ikke var så god, og at de ville dobbelsikre....

Så vi hørte på legen, og vil jo gjerne det skal lykkes (selv om tvillinger ikke akkurat er det vi gikk for i første omgang...)

Skrevet

Jaja, bedre med to enn ingen:) Da får du ruge videre. Håper du lykkes. Tenker det blir hausken på oss også hvis det ikke går bra på haukeland..

Skrevet

Takk for det - håper dere også lykkes :-)

Ja, i løpet av dagen nå så tenker jeg også at kommer det to så kommer det to - og det er absolutt bedre enn ingen. Vi klarer det også. Har en venninne som fikk tvillinger for 9 år siden - og hun var alenemor. Så da må nå evt meg og mannen min kunne klare det sammen.

Kan absolutt anbefale Hausken klinikken. De var alle så vennlige og hyggelige, og vi følte oss godt ivaretatt den korte stunden vi var der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...