Gå til innhold

Da har jeg fått diagnose!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,det ble ADD på meg da,helt uten tvil! Men dette var andre utredning,den første konkluderte med "dystymi". Jeg har visst den uoppmerksomme varianten,med høy intelligens....det er nok det som har gjort at jeg har klart meg så bra gjennom skolen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har min sønn også akkurat fått .. Han er 11 år. Og så uoppmerksom med høy IQ.. Vet du mye om dette ? Helt nytt for meg.. og finner ikke så mye info på nett.. Takknemlig for svar

Skrevet

Det står masse på nettet hvis du bare leter enda bedre;) Ellers har jeg meldt oss inn i ADHD Norge (via nettet det også),og fikk da en hel del brosjyrer og informasjon. Jeg har bare lett på masse nettsider og lånt bøker på biblioteket og lest det jeg har kommet over.

Skrevet

Jeg har også nylig fått diagnose.Nevropsykologen skriver i rapporten at jeg har evner langt over gjennomsnittet for akademikere på høyt nivå, men at jeg har betydelige konsentrasjonsproblemer, og et veldig kort oppmerksomhetsspenn, noe som vil gjøre det nesten umulig å fullføre studier på høyt nivå med normal studieprogresjon uten medisiner.

bokstavbarna.no er et veldig fint forum hvor du kan få god informasjon av andre brukere om både barn og voksne med diagnose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...