Gå til innhold

Baggen er klar, juleplanene er i boks og magen har sunket:) 25 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Ja, da var baggen pakket klar.. Mangler bare helsekortet som er i veska, mobilen, frukt og drikke:) Dette blir morsomt! Gleder meg til å føde:)

Juleplanene som jeg har stresset med siden juni er endelig i boks, og jeg har tatt styring:) Så vidt vi klarer, orker og kan så skal vi være mest hos min familie.. Der finner jeg best roen, og den skal jeg ta vare på :)

Julegavene er ikke i boks, og jeg orker ikke handle..Etter ti minutter i klesbutikk så er jeg gjennomsvett og utslitt, bokstavelig.. Men folk får belage seg på litt kjedelige gaver i år:P

Magen har sunket og men hodet er nok ikke festet.. legetime imorgen så da får vi vite mer:) Men er 25 dager og jeg er førstegangs, kan hende ho ikke fester hodet før uka før fødsel eller noe.. men det er jo bare bra for henne og meg det:P Bedre plass til blæra:O

Men kjenner at ho tester plassen, plutselig så gjør det så vondt i lysken.. Morsomt å tenkte på at ho "titter" seg rundt i bekkenet og sjekker tilstanden:)

Jaja, 25 dager igjen nå! Lykke til jenter!!

Fortsetter under...

Hei:-) Jeg har 27 dager igjen. Her er også bagen pakket og klar, foruten om de tingene jeg trenger frem til vi må på sykehuse, men har laget en liten liste og vist kjæresten min hvor de tingene er i fall jeg ikke skal klare å pakken dem selv. Juleplanene er så og si i boks her og. Blir hos min familie på julaften, av samme grunn som du sier, der finner jeg lettere roen, og har gått å gruet meg litt til julen for er redd det skal bli mye stress. Ellers tar vi julen som den kommer, ettersom dette er helt nytt for oss, så kan jo hende vi drar hjem tidlig og blir for oss selv igjen.

Magen min er sunket litt og legen mente på tirsdag at det var festet, men ikke 100% sikker. Har i hvert fall symptomer på at det fester seg, i tilegg løper jeg på do hele tiden, spesielt om natten:-( Har heller ikke kjøpt julegaver, men håper di jeg skal kjøpe til kan komme med ønsker nå så jeg for ordnet det, hvis ikke blir det ikke gaver. Hehe, får også så vondt av å gå runt i butikkene:-(

Lykke til til deg å:-)

Bestill på nettet. Masse fint å billig. Så sender dere bare deres kjære på posten for å hente. Sett på jule musikken og brenn konge røkelse så kommer dere i rett stemningen.

Den berømte bagen, er planlagt men ikke fått gjort det enda..lista er klar!

Tror ikke det har helt gått opp for meg at det er så kort tid igjen...

uææhhh! Jeg burde vel komme meg igang ogfå siste rest i orden her da..

Her er hodet festet,magen sunket(går kanksje hånd i hånd de to der),og jordmor mener de ikke vil la meg gå på overtid pga litt mye fostervann.. Det vil da si at det er MAX 3uker igjen!!

Jeg har 21 dager igjen til termin..har ikke pakket bagen enda, men skal gjøre det i helgen tenkte jeg..:) Var hos jordmor på onsdag og da hadde hodet festet seg..jippi..! :) Håper han kommer om ikke så lenge.. han kan komme neste helg..er klar nå.. gruer meg fryktlig, men jeg vet jeg må gjennom det og da kan han komme snart.. han er jo ferdig..:)

Vi er ferdig med noen julegaver, men har en del igjen.. har også folk som har bursdag i nov som vi må kjøpe gave til.. må ut i helgen og kjøpe tror jeg.. føler tiden bare går fortere og fortere..får liksom ikke tid til alt.. men kanskje det bare er jeg som er sen med ting.. Alt er iallefall på plass i hus av baby ting.. så der er vi ajour..:)

Lykke til alle sammen! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...