Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal kle på henne. Her på østlandet er det ca 0 grader, +/- 2 grader. Akkurat nå sover hun ute i ullbody, strømpebukse, medium tykk utedress med votter og føtter, ull-lue som dekker halsen også, ligger i Odenwalderposen. Er dette for lite? Slengte en dyne lett over posen nå nettopp for å være sikker. Kan ikke kjenne henne i nakken nå, da våkner hun. Hva har dere på dem ute? Dere som bor på østlandet, evt andre steder med samme temp.?
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Steike, det hørtes varmt ut... Østlandet her også. Min ligger i body og strømpis av bomull. Har på seg en tynn fleecedress (som brettes over fingre og tær) og lue. Ligger også i Odenwalderposen. Dette er varmt nok enda... Er jo ikke minusgrader enda...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Er jo nesten det samme da. Her er forresten minsgrader, - 2. Eneste forskjellen er at bodyen her er ull, strøpebukse er bomull. Utedressen er fra Kappahl, noe fleecegreier som brettes over fingre og tær. Dyna er kanskje over-the-top, men den ligger bare lett over nederste del av posen. Så synes vi har kledd dem ganske likt jeg
Sunniva78 har to små Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hørtes greit ut det, men hadde droppa dyna... Hva skal du ha på når det er nesten 10 minus? Men klart, du må kjenne på ungen din, ingen er like på dette området:-)
simba>>>3gutter Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Vi bruker body, stømpebukse, lue og ullsokke i voksi-pose hvis vi er hjemme. Er vi ute på tur og må kjøre bil først har vi på en tynn fleesdress uten på det andre og dyne med et fleesteppe over. Bor på østland og han er ikke kald heller litt for varm, men synes jeg ikke kan ha på mindre klær.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Hjelp, du er sikker på at hun ikke svetter i hjel? Min ligger i voksiposen i bhg, og da har han på seg ullstilongs, ullbody og fleeze genser på seg! Og en liten tynn lue og votter. Vi bor i Moss... Og vi trenger hvertfall ikke så mye her! ;P
Labambie Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Oi, kjære vene... Mi hadde smeeelta... Hva skal du gjøre når det blir 15 minus? Bruker strømpebukse,body og bukse, en fleecedress fra Reima (sånn tynn man kan bruke som fôr inni dressen), lue og sånne pol-føtter. Ligger i en ganske tynn overgangspose.. Voksi kommer ikke frem før det blir veldig kaldt...
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Synes det hørtes vel mye ut i 0 grader. Jeg ville ha droppa dyna og ute-dressen. Ville brukt en tynn jakke istedet for dressen. I mårrest kl 9 lå snuppa ute. Det var 6 minus!!! Bor i trøndelag. Hun hadde på seg ullbody og stilongs, tynn jakke, sokker og tynne ullvotter. Og en tynn ull lue. Sånn hjelmlue. Dette hadde hun på seg i voksiposen!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2008 Takk for innspill, ikke så lett å vite for oss uerfarne
frida frosk Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Hjelp!! Bebisen kommer til å få heteslag! Odenwalder-dunposene skal vel egentlig ikke brukes med mindre det ikke er kaldere enn 5 +grader. (ihvertfall ikke med glidelåsen igjen). Jeg kjører et tynt lag med ull innerst og et tykkere utenpå - eller en fleecedress + lue og skjerf og thats it. Snuppa har ikke vært kald, tvert imot!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Bor på østlandet, minsten har ligger i ullpose og har på seg: Body og strømpebukse (bomull) Tykke sokker/ullsokker Joggedress el.l Fleece"pose" med armer og hette eller bare et fleecepledd tullet rundt seg. Foret lue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå