Gå til innhold

Hvor lenge kan de bæres i Mei Tai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda et spørsmål fra masekråka i dag ;)

Har bestilt en mei tai nå. Hvordan gjør dere det? Kan de bæres ubegrenset i de? Dvs kan jeg gå bort til butikken og hjem, enda lengre? Hvordan kler jeg henne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan bæres ubegrenset i meitai. Så lenge dere orker :)

Kle ekstra på hender og føtter, ellers trengs det som regel ikke så mye på kroppen for hun deler en del varme med deg. Et eller to lag ull er veldig greit.

Om du har en ekstra stor jakke som rekker over begge trenger du jo enda mindre :)

Skrevet

Når du spør "hvor lenge" regner jeg med hvor mange minutter om gangen du mener.... Du kan bære så lenge babyen vil eller du orker. Jeg kan bære i 1-2 timer i strekk, tar bussen til byen, handler, og hun sovner i den og vi tar bussen hjem. En butikk-tur er ikke noe problem så lenge barnet viser tegn til å kose seg og ha det bra.

Du kler henne etter været....Nå om dagen, når det er ett par grader her, så har hun en "kjøredress" (ikke bobledress) på seg over strømpebukse, trøye og genser, i tillegg til lue, votter og ull-sokker. Meitaien vår er varm i seg selv, så det er nok. Det må du bare vurdere og du får prøve deg frem. Jeg foretrekker å bruke dress fordi da blir det ikke klumpete for henne.

Dersom du vil lese mer om bæring, møte andre bære-gale :-) så kan jeg anbefale deg www.tettinntil.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...