Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Nå har vi funnet ut at det er to prinsesser og en prins i magen min. Vi synes derfor navnevalget er noenlunde lettere, men sliter fortsatt! Har tenkt på disse kombinasjonene: Sofie, Mie og Jonathan (Er Mie for likt Sofie??!) Sofia, Mie og Jonathan Sofie Mia og Jonathan Sofie, Lilly og Jacob Sofie, Kristin og Andreas Sofie, Jenny og Isak Sofie, Katrina og Edvard Sofie, Ella og Isak Sofie, Mona og Jacob Sofie, Lisa og Fredrik Sofie, Oleah og Fredrik Puh! Fryktelig vanskelig! Sofie er helt bestemt, men vi tenker også på SofiA da. Komentarer mottas med takk, og forslag sefølgelig!:-)
syngejente Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Gratulerer ,så spennende å ha trillinger i magen. Fine navn alle de du har skrevet.de jeg likte best er Sofie,Oleah og Fredrik.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 I og med at min små heter Ella, Sofia, Jenny og Isak syns jeg de fineste kombinasjoene er: Sofie, Jenny og Isak Sofie, Ella og Isak Sofie er fint, men personlig liker jeg Sofia bedre. Syns disse kombinasjoene også er fine: Sofie, Lilly og Jacob Sofie, Mia og Jonathan Sofia, Mie og Jonathan
huldra87 Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Sofie, Lilly og Jakob!! Sofie, Lilly og Edvard!! Sofie, Jenny og Isak Sofie, Ella og Isak Sofie, Olea og Jakob Sofie, Olea og Edvard Disse navnene synes jeg er flotte og passer godt sammen! :-) Kristin og Fredrik er også fine, men jeg synes ikke de passer helt til Sofie. Mie, Mia, Jonathan og Katrina synes jeg heller ikke passer til Sofie. Synes Sofie er et mye mer sterkt og tradisjonelt navn i forhold!
godiva med 3 gull Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Sofie, Mia og Isak synes jeg var finest. hadde nok kanskje byttet ut Sofie md Katrina, men det ser ut som om Sofie er det navnet dere er sikre på. Himmel 3 på en gang. Så utrolig spennende
mamma til gutta boys! Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Oleah, Jenny og Isak likte jeg! Eller Sofie, Jenny og Isak. Men jeg ville skrevet Jenny sånn:Jennie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå