UpsyDaisy Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Gutten vår er helt spinnvill for tiden! HATER stellebordet, så stell og bleieskift er et forferdelig pes for tiden. Han er utålmodig og sutrer masse. Alt skjedde over natten når han ble 8 mnd føler jeg. Noen andre? Har dere forresten begynt med Up&go??
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 9 mnd her, men ja det er slitsomt. Snuppa vil ikke alltid ligge på stellebordet, så vi har måttet begynne og ta bleieskift stående. Ikke alltid like lett det heller. Men av den grunn, så har vi begynt med trusebleier. Bruker First Price sine, og er kjempefornøyde med de. Billig og bra.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Lillegutt er 8 mnd om to dager og er også helt umulig å skifte på, skal bare vri seg rundt på magen på stellebordet, helt umulig å få til å ligge stille.. Har nesten gitt opp stellebordet. Kveldsstellet tar vi rett og slett på gulvet foran tv'n.. da går det litt lettere. Skal gå over till up&go når vi er ferdige med den bleie esken vi ikke har åpnet ennå...
kitty08 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 jeg er svett og anpusten (nesten da ) etter hvert bleieskift, og her har vi nettopp vært gjennom diare og har fortsatt maaange bæsjebleier om dagen, så dere kan tenke dere hvilken treningsøkt jeg har ... PUUUH. Prøvde up&go, men de lakk et par ganger (med diare-bæsj, herlig), så holder oss til gamlemåten ... Blir det bedre?? Eller bare verre og verre? (for dere som har eldre barn)
2hærligegutter Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Her er det og blitt et evig styr. Han er 7 mnd og HATER å vaske ansiktet, og med en snørrete unge så må man bare. Og skifte bleie og kle på, blæ. Skal kjøpe en pakke up and go for å prøve det
lisa:-) Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har alltid noen spennende tuber eller flasker på badet som han kan leke med og utforske mens jeg skifter.Det pleier å gå mye bedre da. Han elsker å bite på sin nye lille tannbørste:-) Minsten her er 10 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå