birma og tredjemann Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra deg. Er du her fortsatt? hvordan går det med deg? Hørtes ikke noe kjekt ut å måtte vente så lenge på å få syklus i gang igjen. Håper det har ordnet seg nå! Klem
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hej.. så hyggligt!! Jo här går det äntligen bra.. för att göra en historia kort så har jag varit på en andra utskrapning. 11 uker efter den första hade jag fortfarande en HCG på 13 vilket berodde på att de glömt en del på första utskrapningen.. legen skrämde mej å sa att det kunde vara blæremola men det va det inte!! Nu känner jag på hela kroppen att detta är över, en så otroligt härlig känsla=) Skall på kontroll nu på måndag å så på hystroskopi (tror jag det heter) i slutet av november för å se så inte de gjort skader där inne! Har börjat på akupunktur å skall fortsätta på det fram tills jag ska till Brasilien (21 december). Vi har tagit en paus nu tills jag får den hystroskopien.. finns chans för att livmodern växt sammen å då kan det leda till nytt abort å det vill vi ju inte! Så nu satsar jag på att bygga en fin å stark livmor som kan hålla på den lille spiren i 40 uker=) Hur går det med dej då?
birma og tredjemann Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hei igjen, Så bra at det i alle fall skjer noe. Mye bedre å finne ut av ting og så kunne belage seg på å vente den tiden det tar enn å gå rundt uten å vite noen gang. Må jo være kjedelig at baby-prosjektet blir utsatt, men jeg forstår godt at både du og legene mener det er best å vente litt sånn at dere er sikre på at det skal gå bra neste gang. Lurte bare på hvordan det gikk med deg siden du var så flink til å svare meg da det "sto på" for meg. Jeg føler at jeg har lagt MAen bak meg. Virket helt utrolig at det skulle være mulig å komme over det da det skjedde og i måneden etter, men nå tenker jeg faktisk ikke noe særlig på det lenger. Det har sikkert noe med det å gjøre at jeg kom rett tilbake til vanlig syklus. Men...jeg er ikke blitt gravid ennå da. Er inne i vår 3 pp nå (startet prøvingen med en gang blødningen etter MAen ga seg). Sist gang funket det i 3pp så håper at det er et lykketall for meg. Med gutten min som nå akkurat har blitt to år, brukte vi lenger tid. Men den gangen hadde jeg gått på p-piller og tenkte ikke på EL og IKM og alt det der. Eneste jeg syns er litt dumt nå er at det blir litt stor aldersforskjell på gutten vår og den nye babyen. Hadde passet så godt med to og et halvt år sånn som det så ut til å bli før MAen, men er jo ikke så mye å gjøre med det nå. God tur til BRASIL og lykke til med prøvingen når dere kommer i gang med den igjen!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Såå bra att det går bra för dej å att din syklus är stabil!! jag e säker på att min kommer vara det nu åxå.. har alltid haft regelbunden mens så var nog bara de resterna som spökade. Ang baby-projektet så gör det faktiskt inget. Har varit 8 slitsamma mnd känner jag å när läkaren sa att det vore bra om vi kunde vänta 6 veckor kändes det ok. Nu känner jag mej helt avslappnad å är väldigt lite inne på bim, tar inga el-tester å känner inte efter symptomer. Så när vi startar upp igen kommer jag vara helt avslappnad. E ju lätt att det blir mer stress än morro.. Lycka lycka till..skall sända massa goda tankar så får vi hoppas att talet 3 e ditt lyckotal ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå