♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har vært forsiktig med å gå lange turer og sann ute i det kalde været nå som han er så forkjølet, rett og slett fordi jeg altid holder meg inne selv da. Har kledd godt på han og tatt han inn og ut av bilen og reist plasser. Men så lurer jeg på om det er nødvendig.... Fikk bare så lyst å gå en tur i det fine været. Kler jo uansett godt på han, men......
Prinsessemamma x 2 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har en snørrete frøken, men var ute i dag i allikevel. Hun sover ute selv om hun er forkjølet også
lille sprelle Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 erfaring fra egen kropp er at man blir fortere frisk i frisk luft så lenge man ikke fryser! Så det satser jeg på for babyen min også!
Elin Sabrina Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Frøkna mi har vært forkjøla siden hun var 1 uke(og er nå 8mnd)...jeg har vært hos legen med henne 2 ganger og han sier bare gå ut i frisk luft uansett vær...bare ikke når dem har feber og man går ut i mange minus grader..ellers så kan de være ute og de har bare godt av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå