@nneliten Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Alle i familien har navn som ender med -e, så kan dere hjelpe meg med fine guttenavn som ender med -e? Storebrødre + pappaen har nordiske/norrøne navn, og vi liker navn i den stilen... Våre egne forslag så langt: Sigve Vetle ....og der stoppet det opp... HJELP!
prebs Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Sverre Tore Sturle Ole Ove Bjarne Brage Heine Kyrre Snorre Sondre Sindre
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Olve er nydelig! Sindre, Endre, Snorre, Brage og Sondre er også flotte. Vetle er ganske fint, men liker ikke Sigve.
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Så på profilen din at dere har en Sondre, da utgår jo Sindre, Sondre og Snorre som forslag.
Himmel og hav Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jarle Heine Nokve Sverke Imre Sturle
(Oktober) Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Brede, Imre eller Emre:) Fine navn! Liker ikke Vetle.. Blir veldig "vetle guten" selvom jeg ikke er nynorsk selv.. synes ikke det passer til en tenåring/voksen.. Ikke liker jeg navnet noe særlig heller.. Hvis dere har en Sondre synes jeg ikke at Sigve passer.. De passer i to forskjellige generasjoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå