Gå til innhold

Flere som begynner å få julstemning?

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig imot at julebrus og annet juleting kommer i butikkene allerede i sept/okt.

Jeg skal ha KS 3.desember, og vil gjerne ha alt klart før den tid. Sitter nå å lager julekort. Har nesten alt klart til babyen. Noe julebakst blir det dårlig med i år. Har også god kontroll på julegavene, ikke ferdig, men har kontroll...

Greit å begyne tidlig, siden jeg sliter mye om dagen, bekkenplager som har blitt verre og mye maserier. Stikninger i mage, rygg og underliv, vonde føtter. Ikke alle dagene jeg har det like godt.

Når tillater dere å begynne med juleforberedelser, høre på julemusikk osv.?

Føler jula starter tidlig i år, siden jeg har en plan om å være ferdig med det aller meste før babyen kommer. Da vil jeg bare kose meg i adventstiden med baby og mine to andre barn.

Fortsetter under...

Jeg hadde en begynnende julestemning for litt siden, da det begynte å bli mørkere om kvelden, men nå er den borte. Jeg har termin nesten en måned etter deg, så jeg har tid til å fikse til jul før babyen kommer. Har planer om å begynne med julegaveinnkjøp nå, så jeg er ferdig med det i god tid. Gleder meg til å pynte og bare vente på babyen!!

Her er det julestemning i massevis:D

Pakket å sendte julegavene som skal sendes i går, å pakket inn pakkene til en gvaekalender i går:D

Har måttet ta fram julepynten da den står slik plassert at jeg ikke hadde hatt sjangs å få den fram om noen uker:P Men har ikke pyntet enda alså:P

Skal også teste noen juleoppskrifter nå mens mannen i huset er borte i helgen:P Åsså har vi laget snå mann å snølykter i hagen:D Så her er d masse julestemning:D

Har jo termin 13. des så vil ha alt klart i løped av første uken i des så jeg vet jeg rekker alt:P Hater egentlig at ting skjer så tidlig i butikkene å slik, å har tradisjon på ikke å begynne med noe før 1. des men i år er det lov syns jeg:D

Her er det masse julestemning!!:)

Snø på bakken, mørkt, kaldt og stjerneklart om kvelden!:)

Har hengt ut mat til fuglane, så om dagen er det masse små fugla uttafor her, kjempe kos!:)

Nesten ferdig med alle julegavene, berre nåkken få igjenn.

Sambo driver en europris butikk og der er det komt nisser og anna julepynt, så eg har vert der å funne masse fint som eg skal fylle opp leiligheta med når den tid kommer!:) Nisser, julegardiner, julekuler, engler, julelys og masse anna!:D

Må få unnagjort det meste før eg blir altfor tung og svær og ikkje orker..

Har termin 22. desember, så i år kan det bli en meget spesiell jul, håper lille gutt har komt til julafta sånn at vi får være heime og kose oss alle sammen!:)

JAAAAAAAAAAAAAAAAA har syyyykt julestemning, og gleder meg som en unge:-) Er nesten helt i havn med julegavene, og har begynt å tenke på å bake:-) Bare fordi det er kjekt! Har termin 14.des, så ønsker å være helt ferdig før desember begynner. Så nå må jeg bare snart begynne å pakke inn:-) For en herlig jul det blir i år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...