fryd&gammen Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Så at det var et tips å ha litt olje i grøten til en større baby, men kan jeg begynne med det nå?? ønsker meg kontakt med flere som har samme problemer, så vi kan utveksle erfaringer og syte litt til noen som vet hvordan det er å ha en baby som spiser lite og ikke har en fin vektkurve.... mi veier 5200 og er 53 lang, har bare lagt på seg 1200 gram siden fødselen..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 bruk rapsolje i grøten. genialt jenta vår var småspist . men det går seg til. jenta vår var 6040 og 63 på 4,5 mnd.så litt tyngre..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 ellers har hun spesialmat 75% fett...
mygirl Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 jeg var på 5mnd kontroll i dag.. 65 cm og 5900gr. kurven harSTUPT nedover kan du si.. helsesøster ville ikke gi ho vaksinen en gang.. ho sa jeg måtte gi oftere grøt.. og banan ett par ganger om dagen.. hva er dette med olje da? gjør det godt for tynne babyer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå