Gå til innhold

Str. 68 og 74

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at barn vokser ganske forskjellig, men vi har vokst ganske kjapt igjennom deler av 62-arsenalet her. Men hva skal jeg kjøpe nå? 68 eller 74? Strømpebukser i 62-68 går fortsatt kjempefint, med god ekstralengde i bena, og jakker i 62 går nok en stund til, det er pysjer og bodyer vi sliter med - hehe. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig har jeg kjøpt inn i 68, men kun fra de butikkene som har ok størrelser og fasonger på klærne. Cubus f.eks passer ikke til jenta mi, de er for korte og vide.. Tror det er lurt å se det på klærne i butikken, av og til er forskjellen mellom 68 og 74 stor, og da må du velge den som passer best.... Jenta mi har stagnert litt i veksten sin, er 66 cm, så her tror vi at 68 vil passe ei god stund. Nå om "vinteren" vil jeg ikke at hun skal bruke for store klær, viktig at de sitter godt...

Hmm, rotete dette her, men håper du forstår hva jeg mener..

Skrevet

Jeg får nok gå til innkjøp av litt 68 da... Men ikke hm eller Cubus, de passer ikke. Har god erfaring med Lindex og Joha, så det får vel bli en handlerunde en dag :)

Skrevet

Min erfaring er at 68 holder lenge som størrelse. Jeg har brukt 74 en stund nå også, men 68 passer faktisk fremdeles (hun er 9 mnd).

Skrevet

Du må nesten prøve deg frem, her raste han forbi 68 og bruker nå 74 og 80 selv om han bare er 6 måneder.

Skrevet

spørs jo om ungen er slank eller ikke hva som passer.

vi bruker 60-bodyer i ull selv om hun er ca 67 lang, mens enkelte 68-klær er for korte (dresser) osv. Reimadress i 62 går fint fremdeles...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...