Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe m,eg litt med å finne ferie til oss til sommeren. De siste årene har vi vært på sun ving resort fanabe på Tenerife og har vært kjempe fornøyde der, men denne gangen vil vi prøve et nytt setd.

De kriterene vi har er at flytiden helst ikke skal være så lang, heller ikke bussturen til hotellet.

Det må være underholdning på kveldene og noe opplegge for barna.

Ellers må det ikke være så langt til stranden.

Har sittet å tittet litt på ving sine sider, men syns det er så vannskelig å bestemme meg. lurer også på hva er forskjellen på ving resort og sun garden pluss?

Og nå vurderer jeg om vi skal velge et helt annet reisebyrå, hvilket byrå har bamseklubben?

Nei dette er vannskelig, så håper virkelig noen kan komme med litt tips og råd. Barne er forresten til sommeren 2 og 4 år:)

Skrevet

vi var på mallorca nå i høst. på viva bahia. dro med ving... HELT SUPERT sted. hotellet ligger på stranden. har eget barnebasseng med stor skjørøverskute med rutsjebaner på, underholdning hver kveld osv. de har sånn buffo klubb... snuppa på 2 digget å være der. prater enda om at hun vil til mallorca igjen snart.;)

Skrevet

har vært på fanabe også..;) kjempe fint der og..;)

Skrevet

me reiste te mallorca, alcudia i fjor! hva knallbra! tror hotelle hetta blue village eller någe! d va perfekt gange te strandå, underholdning og mange basseng på hotellet og i nærheten av masse restauranter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...