Julimams Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Eh.... Har hatt baby i voksien 2 ganger. Og begge gangene har hun våknet etter bare en halv time søvn. Stuuuuuuuuuuuuptrøtt! Har da byttet om til sånn hun er vant med å sove og prøvd en gang til. Og da sovnet hun. Er det bare tilfeldig eller tror dere hun ikke liker voksien?
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 For varmt kanskje? Prøv å ha på henne minder yttertøy...
Julimams Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hadde på henne ullundertøy, ulljakke, ullvotter og tynn bomullslue. Snørte ikke noe tett igjen heller...
Labambie Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Holder lenge med strømpebukse og body og en tynn tynn bomullslue nå. Det er jo enda ikke minusgrader på dagtid (de fleste plasser) så det er nok altfor varmt.. Voksi er jo en skikkelig vinterpose, og personlig mener jeg det er altfor tidlig å ta den i bruk nå... Selv midtvinters pleier barna å ligge i barna body og strømpis inni voksi.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 I -7 ville jeg brukt body (ull eller bomull) strømpebukse, en tynn bukse og en jakke, votter og lue. Men du kan jo forsøke å ha lammeskinn i vogna med dyne og kanskje et teppe over seg for å se om det hjelper bedre.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Forresten, hun klør ikke av ull da? Jeg kunne nemlig ikke ha ull på meg når jeg var mindre fordi alt klødde
Julimams Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 Hun har brukt ull lenge. Har det på hver dag, så det irriterer henne nok ikke. Tok bare på henne bobledress utapå og la henne i det hun pleier, da sovnet hun med en gang. Hun pleier å ligge i softbagen på lammeskinn med ullteppe over seg. Rare jenta=) Får kanskje begynne med voksi-tilvenning. Men straks blir det nok varmere igjen og da må hun jo ut av den uansett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå