Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Var på vanlig ultralyd igår, og etter å ha undersøkt meg lenge og konstantert at alt såg fint ut, kom det plutselig frem at der var en ting jordmoren ville undersøke nærmere. Jeg holdt pusten i det som føltes som laange og mange minutter, før hun fortalte hva det var. På bakre del av hodeskallen ned mot halsen såg det ut som det var en væskeansamling. Ho prøvde å berolige oss med at dette var noe alle fostere har på et tidlig tidspunkt, og at det mest sannsynlig var helt normalt, men at ho ville finne en lege som kunne sjå på det. Og det typiske da var at denne ene legen som kunne akkurat dette hadde fri helt til tirsdag. Så nå må vi vente til tirsdag for å vite om det er noe galt eller ikke. Det blir 6 laange dager. Ho prøvde å berolige oss med at siden alt annet var perfekt så var det mest sannsynlig ingenting, men det er ikke lett å tro helt på det når jeg nå går her å tenker.. Skulle på jobb etter ultralyden igår, men tårene ville ikke stoppe så jeg måtte bare gå hjem. Er det noen som har vært i samme situasjon eller noe lignende?? Klarer liksom ikke glede meg over ultralydbildene eller noe i denne situasjonen.
Spent Hattiec... Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Kjære deg. Skulle gjerne fått tak i deg og gitt deg en god klem nå. Det blir lange vanskelige dager dette. Vet akkurat hvordan denne murringen av uro kjennes ut og det er ingen god følelse! I de aller fleste tilfeller vil det gå bra og da blir gleden enda større enn om du skulle fått bare gode nyheter i går. Kos deg med babyen i magen. Det er viktig uansett resultat! Det er utrolig hvor mye vil elsker disse små som vi aldri har møtt og det må du aldri nekte deg. I vårt tilfelle var det mange fler indikatorer på at noe var galt, så ikke se på min historie og bli enda mer bekymret. Jeg vil bare at du skal vite at jeg vet hvor redd du er og at jeg sender deg mine varmeste tanker. GOD KLEM OG LYKKE TIL!!
Gjest Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Tusen takk for oppmuntrende og trøstende ord! Du må være en utrolig sterk dame som klarer å trøste meg like etter det du selv har gjennomgått. Jeg har ikke ord. Det har vært en tøff uke med mange tanker, og idag var det endelig tid for ny ultralyd. Heldigvis viste det seg at lilleguten var helt frisk og fin, og legen idag kunne ikke forstå hva det var jordmoren hadde bekymret seg for. Babyen ble undersøkt fra topp til tå, så nå kan vi endelig slappe av og nyte det. Håper det går bare bra med deg, så bra som det kan gå i en situasjon som du har vært igjennom. Jeg ble utrolig gla for de ordene du sendte, tusen takk!! God klem tilbake:-)
Spent Hattiec... Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Å så godt å høre at man kan få gode nyheter også! Har tenkt masse på deg. Husker med skrekk ventetiden fra vi fikk høre at noe ikke var som det skulle til vi fikk komme inn igjen. For oss så tok det bare to timer, men de virket så mye lenger der vi satt på venterommet med alle de lykkelige gravide rundt oss. Kan tenke meg at det ble vanskelig å vente i flere dager ja! Er så glad for å se at alt er bra med den lille gutten din og at du endelig kan senke skuldrene! Jeg savner lille Oda hver dag jeg, men vi har fått masse hjelp og støtte i denne tiden og dagene er sakte, men sikkert blitt bedre. Vi håper bare på gode nyheter fra obduksjonrapporten nå så vi kan tørre å prøve igjen. Vi gir oss ikke før vi får en levende baby å lesse all vår kjærlighet over på. :0) Kos deg massevis med magen i tiden framover! :0) Det trenger du nå! Jeg ønsker dere alt godt!! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå