Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Tenkte å kjøpe meg bæresjal eller slynge eller noe. Ante ikke at det fantes så mye forskjellig. Trenger noe som er rimelig enkelt å få på seg, og som kan brukes både inne og ute. Tips?
Julimams Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har en hotsling lommeslynge som jeg ikke bruker. Størrelse 4, i fargen espresso. Den kan du sikkert få om du vil.
lisa:-) Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjøpte en vevd ringslynge-kjempedyr...og helt mislykket for min del. Hadde mye bedre erfaring med mei tai. Lykke til,koselig å bære!
ventejenta Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er veldig fornøyd med mei tai! Det er enkelt å få på seg, kan brukes overalt, og er pent å se på... Men nå har jeg litt lyst til å kjøpe en formsydd bæresele, f.eks. en ergo e.l. Har aldri prøvd det, men det ser litt mer pappavennlig ut, og jeg har lyst til at pappaen i huset også skal få oppdage bæreverdenens gleder...
Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes også meitai er aboslutt best, og jeg har bært både i vevd sjal og ringslynge i tillegg. Det kommer forresten litt an på om du ønsker å "langtidsbære" eller "korttidsbære". Dersom en skal ha noe veldig lettvint så er ringslynge bra, men man kan ikke bære så lenge i den.
line_n & sara Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 meitai! bestilte en fra babyhawk, og er kjempefornøyd! har reist på ferie med den også, veldig grei på flyplasser og i fly, var i barcelona da sara var 7 mnd, og da hang hun i meitaien i timer av gangen og var fornøyd!
lille sprelle Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 har vært veldig fornøyd med elastisk sjal (både pappaen og mammaen), men ser at det er litt upraktisk å få knytt det på seg om man er på farten fordi det er så langt og demed lett går i bakken. Har tenkt på å kjøpe noe mer formsydd noe etterhvert (ev. meitai), men er usikker på hva. Sjal var knallfint å ha på flyplass osv (7 mnd). Tok det på før jeg dro hjemmefra og hadde det på til vi var fremme. Tok babyen ut og inn som det passet, ammet osv uten at det var noe problem.
Laybik Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil anbefale meitai! Har ikke prøvd noe annet, men er strålende fornøyd med meitaien min. Bruker den både ute og inne, og Maja koser seg oppi der. Meitai kan brukes fra nyfødt til sånn 2-3år tror jeg. Utrolig god å bære i!! På www.tettinntil.no kan du lese om de forskjellige bæretøyene, og du kan lese anbefalinger fra erfarne damer på forumet. Lykke til:-)
Laybik Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil anbefale meitai! Har ikke prøvd noe annet, men er strålende fornøyd med meitaien min. Bruker den både ute og inne, og Maja koser seg oppi der. Meitai kan brukes fra nyfødt til sånn 2-3år tror jeg. Utrolig god å bære i!! På www.tettinntil.no kan du lese om de forskjellige bæretøyene, og du kan lese anbefalinger fra erfarne damer på forumet. Lykke til:-)
NinaCath Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Som hun før meg skrev; gå inn på www.tettinntil.no og få hjelp til å finne akkurat det bæretøyet du er ute etter. Bærer selv i sjal og meitai og det fungerer kjempefint for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå