trippelmamsen Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jenta mi på snart 9 mnd gråter/sutrer mye. De første mnd ammet jeg konstant, for uten puppen i munnen var det bare gråting. Nå er det ikke så mye amming lengre, har endelig blitt flink til å spise, men er fortsatt mye misfornøyd. Føler at alle andre har solstråler som stort sett er fornøyde.
grolla Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Tror dette er helt normalt! Jeg har en liten solstråle som stort sett er fornøyd MEN han sutrer i perioder i løpet av dagen. For det første når han vil ha oppmerksomhet, når det er noe han ikke får tak i, når han er trøtt, når han er tørst og sulten og når det klør i gommene. Med andre ord; den lille solstrålen min sutrer også mye, men er lett å avlede/tilfredsstille. Har ikke noe råd, annet enn at jeg tror det er en periode en frustrert liten baby krever mye oppmerksomhet på den ene eller andre måten! Husker det var slik med forrige også, nettopp i denne alderen, men det går altså over!
Helann og lillebror Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Her går det opp og ned. Føler av og til at hun sutrer hele dagen, andre dager kan hun være i godt humør. Er snart 8 mndr. Hun hadde kolikk og ble vant til å bli båret mye på. Etter at det roet seg, er hun fortsatt veldig glad i å sitte på fanget og kose, lese bøker, leke, osv. Har aldri vært flink til å leke alene på gulvet, da blir det fort sutring. Men så lenge jeg er der sammen med henne, går det bedre. Merker også en viss bedring nå som hun er litt mer mobil og klarer å åle seg framover. Klarer heller aldri å legge henne til å sove verken på kveld eller dag uten at det blir sutring i større eller mindre grad. Tror det går over etter hvert, jeg. Om ikke før, så iallfall når det blir barnehage.
Dubros Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Min gutt er bare 5 mnd, men hadde en periode med myyyye sutring, gråting-aldri helt fornøyd. På grunn av en del andre plager, som trøbbel ved amming-treg avføring-kavete og stiv i kroppen, fant jeg tilslutt ut at han hadde en låsning i nakken. Han hadde kiss syndromet. For mange ganske ukjent, men du kan jo ta en titt her, og se om noe stemmer... http://www.kiss-kiddforum.com/#home eller http://www.kiss-kidd.no/
ja08 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, her sutres det og klages:o) Han er snart 9 mndr.og sier mamma-mamma. Han vil ha myyye oppmerksomhet nå. Kan bli litt avledet av en leke, men så er det mamma-nød igjen. Han var ikke slik tidligere, dette er nytt. Litt slitsom periode vi går inn i, høres det ut til. Godt å høre at vi er i samme båt:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå