Gå til innhold

Sønnen min er født 21 juni , er han kreps eller tvilling (stjernetegn)

Anbefalte innlegg

Fikk smykke til dåpen med tegnet kreps. Da var det noen som sa at han var tvilling.

Ifølge horoskopet i VG er han tvilling, Ifølge horoskpoet i Det Nye, så er han kreps.??? Noen som vet hvor jeg kan finne det riktige svaret?

Fortsetter under...

Min er også født 21 juni, og han er tvilling. De som er født på siste eller første dag i et stjernetegn kalles for hjørnestein. Jeg er selv hjørnestein, og i noen horoskop står det at jeg er vekt, men i de aller fleste horoskop står det jomfru på meg.

Vet ikke hvor du finner svar, men jeg er mener helt sikkert at sønnene våre er tvilling. Det står det i 98% av alle horoskop.

Annonse

Takker for svar : )

Er jo ikke veldig viktig for meg å vite, men er jo gøy å vite hvilket stjernetegn man er født i. Han er bare født noen minutter inn i 21 juni. Hørtes jo fornuftig ut at han er tvilling hvis han er født før kl 12.00. Jeg skal undersøke videre : )

Jeg ble også født 21 juni, i 1987 vel og merke men jeg er tvilling. Jeg har sett ca to eller tre horoskoper i løpet av mitt liv der det har stått at jeg er kreps og jeg har lest mange horoskoper:p

Min sønn er også født 21juni men han er født 23.57 mener dere da at han kreps? veldig fint om du legger ut den info du finner .har igrunn aldri tenkt over dette men det er jo kjempe spennende

Det første stedet jeg sjekket var siste utgave av Det Nye. Ifølge dette bladet er 21/6 under krepsens tegn. Men nå har jeg bare sjekket VG og Det Nye. Så kanskje Det Nye er en av få som bruker dette da. Er selv tvilling, så jeg håper sønnen min også er det...hehe : )

Har du bursdag 23/9? Det har nemlig min datter også. Og det står forskjellig, så jeg vet jo ikke om hun er jomfru eller vekt. Har spurt om dette her inne en gang og da var det ei som påberopte seg litt mer epil en gjennomsnittet, hun mente at mitt barn var vekt med assedanter (er det det heter?) i jomfruen, dette da basert på dato, år og klokkeslett.

Annonse

Datteren min er også født 21. juni, kl 20.50 på kvelden og er kreps.

Her kan du taste inn fødselsdato, klokkeslett og andre opplysninger og få opp hvilket tegn han er født i :o)

http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?ract=ahor.cgi&&cid=w0sfileSkOIcJ-u1225372222

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...