Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror snuppa her går fra 2 til 1 lur. Hun er snart 9 mnd, så det er kanskje litt tidlig?

Hun står opp halv 7, og sovnet i dag kl 10.00 og sover ennå! Men det kan jo være lenge å være våken helt til 1900 i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår hadde 2 lurer frem til han begynte i bhg, da var han akkurat 1 år. Passet bedre med 1 lur i fht bhg rutiner, men han var også veldig sliten de første dagene, både pga mindre søvn og pga de nye dagene..

Jenta vår er nå 9,5 mnd. Hun står opp mellom kl 6 og 7 som regel, sover igjen kl 9 og da sover hun opp til 3 timer. Og så har hun en bitteliten dupp i bilen når jeg henter storebroren i bhg.., men da sover hun maks 30 minutter.

Legger seg fint rundt kl 19 nå - etter at hun har skjønt at hun ikke kan sovne stående i senga.. hi hi.. :o)

Skrevet

Jentene mine har hatt to lurer helt fram til de begynte i bhg da de akkurat var blitt 1 år. Da "kjørte" jeg de inn i 1-lur mønsteret pga at det passa med bhg sine rutiner. da stod de opp ca kl. 7 om morgene, kanskje litt før, og sovna igjen ca 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...