Gå til innhold

Huff- er så bekymra!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 16 og har en dårlig magefølelse når det gjelder svangeskapet mitt! Har kjent liv for noen uker siden, men nå "skjer" det ingenting i magen min!! Tror jeg har mistet!! Skal ikek på UL før 20.november- lenge å gå med denne angsten!! noen som vet om hva en evt gravidtest vil gi utslag hvis det ikke er noe liv i magen min lengre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har lest at en graviditets test kan være positiv helt opp til 2 uker etter at man har mistet, da man fremdeles har hcg hormonet i seg..

Men du trenger sikkert ikke bekymre deg. Jeg er i uke19, og kjenner heller ikke særlig mye liv, og dette er mitt andre svangerskap. Jeg følte også at jeg kjente hyppigere liv for noen uker siden Har vært på ordinær UL, og alt så bra ut. Er sikker på at krapylet ditt ligger og koser seg og sover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tanker!

Jeg håper innerst inne at alt er ok, men så tenker jeg at alle de nærmeste vennene mine har mistet i en eller annen fase, så tenker jeg litt "hvorfor skal ikke jeg miste?" Fikk en skikkelig angsttokt for 3 uker siden, fikk da komme i en tidlig UL, Det var full fart i magen ja, men likevell.......ingen god følelse!! Skal være glad når neste UL er tatt, føler da at jeg kan puste lettet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...