mammarettogslett Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 HVor gammel var din? går det seg til? er så redd for at når hun begynner i barnehage at andre må slite med henne...hun er 7 og en halv mnd nå..
lisa:-) Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei, vi slet veldig med å få minsten til å sove til faste tider på dagen, og å sovne før 23.00 på kvelden. Her gikk det seg plutselig til helt av seg selv da han var ca 8 måneder. Så det er ennå håp :-)
Isabella12 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Barn merker veldig lett forskjell på foreldre og barnehage, og på merkelig vis sovner de ofte av seg selv på en liten madrass i barnehagen. Selv om foreldrene tror det er helt umulig!!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vet ikke hva dere mener om å finne søvnen selv. Betyr det at dere ikke triller, bysser osv? Hos oss har vi klart det nå med hjelp av smokk. Han tok ikke det tidligere, men nå tilbyr jeg ham den når han skal sove, og kun da. Det tar bare noen få minutter, av og til ikke det engang, før han glipper med øynene. Har en liten koseklut inntil kinnet som han gnir seg i ansiktet med, og som gjør at han ikke får tak i smokken slik at den faller ut. Har fungert helt fint i 3-4 uker nå, og småen er 3 1/2 mnd! Men det var noen kvelders jobb og sutring før vi fikk det til. Jeg satt ved senga helt til han hadde sovnet slik at han skulle føle seg trygg, men jeg snakket ikke til ham, strøk bare litt forsiktig på hodet/kinnet.
Helann og lillebror Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Her lærte vi vesla å finne søvnen selv på kvelden - da var hun nesten 6 mndr. Trodde da det skulle gå seg til på dagen etter hvert. Men har trillet og trillet helt til forrige uke. Da byttet vi til vinterpose i vogna, og da sovnet hun plutselig av seg selv på 5 minutter. Hun er forresten snart 8 mndr.
mammarettogslett Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 ja mener uten byssing og trilling.. her må det trilles eller bysses på dagen, hun klarer det ikke selv!(ikke faste tider og hun bruker ikke smokk..) mens på kvelden går det kjempefint! kan være noe med rutinen (kveldsstell, pysj osv) problem hvis hun våkner på natten, da går det ikke bra igjen..hehe så håper lissom at det skal gå seg til snaaart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå