Gå til innhold

Jaja, da var jeg sykemeldt.. Flere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært 40% sykemelt i en uke nå, har en uke igjen før jeg skal til legen på nytt. Er utrolig deilig å ha en dag inimellom å komme seg på. Er også skikkelig kvalm heeele dagen og fryktelig slapp. Er 9+3 idag.. så satser på at det gir seg snart :o) God bedring og slapp av skikkelig!!

Jepp, vært sykemeldt i 5 uker allerede og var hos legen idag og ble sykemeldt 3 uker til nå.... Jeg ble nok kvalm med EN GANG jeg ble gravid, og da er jeg kvalm 24 timer i døgnet. Slitsomt men er så verdt det tilslutt :) :) Har sikkert glemt det med en gang jeg ser babyen!

Annonse

åjada... har blitt sykemeldt for to uker nå grunnet kvalme (men også pga stress og usikkerhet på jobben). Så nå sitter jeg her i sofaen og drikker eplejuice med farris og gumler på ritz kjeks.. er det eneste som hjelper mot kvalmen. Føler meg skikkelig ubrukelig.. gleder meg til formen kommer seg, og til at jeg forhåpentligvis klarer å tenke på noe annet enn graviditeten..;)

Har vært sykemeldt i 14 dager nå. Var hos legen igjen i går og er blitt sykemeldt ut november. Går rundt å brekker meg, er kvalm og kaster opp hele tiden. Tåler ingen ting! Spiser tørt knekkebrød eller saltkjeks om morgenen for å ikke kaste opp. Går resten av dagen og små spiser for å holde kvalmen borte snart. Er 9+6 dager på vei.

Har vært innlagt på sykehuset de siste to uker for kvalme og nå er jeg sykemeldt og går og får intraviøst tre ganger i uken intil videre.. men de sier da i hvertfall at sjansen for at det går over mellom uke 12 og uke 16 er veldig stor, som å skru på en bryter, så da er det bare å vente. Men om man er kvalm hele dagen og verken får i seg mat eller drikke så hjelper det veldig for mange å få noen liter intravinøst bare for å fylle opp. Gå til fastlegen og spør om en henvisning til polyklinikken ;)

Huffda, noen har det verre enn andre ser jeg. Fikk meg 1 uke sykmelding i går. Er i uke 8+2. Rett og slett bare utslitt for tiden. Forkjølet og slapp, ingen energi. Så fikk meg noen dager fri for å samle litt overskudd...håper det hjelper!!

Jeg er sykemeldt fram til fødselen pga risikosvangerskap. Må virkelig prøve å legge litt planer for rolige aktiviteter de neste sju månedene.

Deilig å vite at jeg ikke skal gå til termin iallfall, blir keisersnitt iallfall 14 dager før. Var på ultralyd i forrige uke og så et lite hjerte slå, men legen ville ha meg tilbake, for var ikke sikker på at det bare var en der inne, så her er det litt mange tanker i hodet om dagen. Lillemannen er nemlig bare ett år, og tre barn på ett og et halvt år tror jeg er helt i overkant av hva jeg kan klare...

8+4 på vei og vært sykemeldt i flere uker allerede. Kvalme, brekninger, svimmelhet, magesmerter og totalt utslitt. Sliter med å få i meg både mat og drikke. Reagerer og brekker meg for den minste ting, men ungått oppkast til nå.

Godt det er verdt det :)

Åh! Jeg vill også sykmelde meg, men jeg kan ikke... :-( Er fremdeles i prøvetiden så jeg har rett og slett ikke samvittighet... Vil gjerne vise at jeg duger! Men jeg er skikkelig kvalm om morgenen, går å brekker meg, kaster opp av og til, er dritt sliten... Håper virkelig dette gir seg snart for nå har nesten ikke jeg noe liv utenfor jobben...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...