elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 siste uka +/- har han vært konstant sur å grinete, aldri fornøyd.... mamma og pappa prøver alt, men fortsatt sutring. han har flere mnd siklet mye og klødd litt i munnen, vi kjenner inenting, ikke kuler engang, så det er ingen tegn på tenner, men kan det være det alikevell? eller hva er det som feiler gutten vår? kan da ikke være noe hyggelig for han heller, å gråte fra morgen til kveld. ikke spiser han noe særlig heller, han får masse mat, så han går ikke sulten, men siste dagene spiser han ikke så mye som før. (grøt, middag) men å våkne i senga me surtring om morgenen og legge han om kvelden me samme sutringa, er jommen ikke noe hyggelig. ingen tegn til magevont eller noen andre smerter. han er 6,5 mnd
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det kan godt være tenner uten at dere ser eller kjenner noe. Snuppa var grinete og sutrete i nesten 4 uker, før vi så snurten av tennene som skulle komme. Hun siklet mye, tygde febrilsk på alt hun kom over, og ville ikke ha mye mat.
lille sprelle Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 tannfrembrudd gjør aller vondest før det synes. Det er fordi de skal gjennom kjevebenet. Bruk dentinox og gi babyen noe å gnage på. tannfrembrudd kan ofte skje i forbindelse med sykdom/feber, så det kan være forklaringen på noe av sutringen.
kitty08 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Uten at jeg vet, så tenker jeg at tennene skal jo en lang vei før de bryter gjennom og jeg vet av egen erfaring (har noen trøblete jeksler) at det er voooondt med bevegelse i tennene. Hvor mange ganger om dag/hvor lang periode kan man bruke Dentinox? Smører ofte om kvelden jeg, men har ikke sett noen (flere) tenner ennå, enda jeg mistenker at de er på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå