Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Kommer den 1 mnd etter fødselen eller den samme mnd man føder? Må jeg søke eller sende inn noen papirer for at den skal komme?
MammaMia=) Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har også lurt på det. Hørte med ei venninne som sa at det er noe man ikke trenger å søke på, men man skal få det automatisk.. Hun fikk det utbetalt første gangen 2 mnd etter fødsel. (da også etterbetalt) så tar tia til hjelp og venter å ser.. Har jeg ikke fått noe innen 2 mnd så ringer jeg å hører med NAV tror jeg..
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ok.Skal også vente å se.Regner med at det kommer av seg selv men med nav så vet man aldri
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Det kommer brev i posten hvor det står når du skal få utbetalt barnetrygden. I brevet står det også at du må sende inn kontonummer du ønsker trygden til fortest mulig. Man får utbetalt penger fra og med den mnd etter barnet ble født. Men som hun over sier så kan det kommer to mnd etter og da etterbetalt.. Jeg fødte i august.. får penger fom september..men får ikke utbetalt før i oktober nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå