ventergullnr 2:) Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 æ kjem:) om ikke nå skjer før dein tid:) blir koslig!
citten Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Skal bli koselig å se dere alle! Ligger melding i postkassa deres med hvordan dere finner frem til oss
Helen*Fødeklar* Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg får vite om jeg fødselen blir satt igang på tirsdag, om jeg blir satt igang etter Torsdag kommer jeg Om noe ikke skjer før =)
citten Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 Kjære Nr. 1 og nr 2 Du har ikke no profil satt opp, så får ikke sendt deg melding... Men - får bare ta det her istedet da - sjekk siden her for hvordan du finner frem til oss http://folk.ntnu.no/rannekle/adkomst.html
Helen*Fødeklar* Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Blir heldigvis ikke satt igang før Mandag.. Men hadde 2 cm åpning og var veldig moden, så om det skjer noe før får du nok vite det av Thora , linn eller Helene Snakkes om ikke
citten Skrevet 4. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2008 Oi, oi - spennendes Lykke til de nærmeste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå