Gå til innhold

noen som har baby som aldri har likt grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ga dere istedenfor? brødskive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Gutten min er nå 7,5 mnd og vi har prøvd ørten forskjellige typer grøt siden han var knappe 5 mnd. Han spiser 2-3-4 t-skjeer og så er det stopp. Nekter plent og vrir hodet bort. Så forrige uke kjøpte jeg velling i Sverige og DET likte han se! :-) Så nå gir jeg han velling ved lunsj-tider og til kvelden. Så har vi akkurat begynt med brødbiter med leverpostei også. Det liker han også! Får ellers pupp. Prøvde med middagsglass i går, har også prøvd før, men det vil han ikke ha. Så da går det vel i velling og brødskive her framover........ :-) Lever godt på det også da. :)

Skrevet

hun spiser brødskive med leverpostei (ihvertfall litt..:)) og smaker på middag..mens med grøt blir det bare grining og det er kjedelig at hun skal forbinde det med å spise..

Skrevet

Sånn var det her og. Derfor gidder jeg ikke å gi grøt på en stund. Prøv å lage velling da vel. Det går ann å bruke mais-grøtpulver også. Blande i MME. (Hvis du bor for langt unna Sverige) Bor i Østfold jeg nemlig. :-) Kjøpte egen velling-tut til Avent-flaske. Det går så det suser. :)) Men ellers så løser det seg vel etterhvert som de blir større. Jeg har ei venninne som ammet til jenta var 10 mnd før hun begynte å spise noe. Hun var utrolig sta og ville ikke han noen ting. Men så gikk det bedre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...