Sarah & Marcus mamma Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jenta mi på 1 1/2 år har sovet dårlig siden hun ble født, og hatt liten matlyst, aldri vært underernært, men er tynn. Ellers har hun atopisk eksem og allergi for egg. Hun har denne høsten hatt en stygg hoste, som ikke har gitt seg etter en kur med efedrin. Nå sa legen at vi skulle prøve ut astma medisin for å se om det kunne være astma. noen som har lignende tilfeller?
Sarah & Marcus mamma Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2008 legger foresten til at hun var veldig tidlig utviklet, og sto selv da hun var 5,5 mnd, krøp 6,5 mnd og gikk da hun var 9,5 mnd. Så hun er en sterk jente! Hun er veldig aktiv og "virker" derfor ikke syk ellers;-)
Makka Pakka Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke opplevd helt det samme men gutten min hadde en veldig stygg hoste når han var 3-4 mnd gammel og fikk astmamedisin, dvs flutide, og det fungerte kjempefint. Fikk noe annet også som jeg ikke husker hva var, det fjernet hevertfall hosten ganske fort, den ødela nemlig nattesøvnen for oss og den lille. Han var så liten når han fikk medisin da så det var vanskelig å vite om det var astma men det viste seg at det faktisk var det. Han er nå 1,5 år og bruker flutide og ventolin, det fungerer bra.
fox`y Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Begge mine gutter har astma. Bruker flutide og ventoline, å d fungerer gangske greit. Minsten skal på mere utredning nå da siden han sliter enormt med pusten og sykdom for tiden. Begge hoster ganske kraftig,men de sover bedre nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå