Gå til innhold

Teutonia 2009 fashion sportsinnsats..

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd alt jeg kan for å få tak i en Teutonia Prestige 2008 modell (brun) uten å lykkes. Tydelig at den er utsolgt fra leverandør og alle lagre rundt omkring. Synes nemlig ikke 2009 utgaven av sportsinnsatsen ser så fin ut med de små "lukene" på sidene. Hadde også tenkt å kjøpe med brun Fashionbag.

Noen som har sett disse i virkeligheten og kan si noe om hvor stor forskjellen er fra 2008-modellen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139007589-teutonia-2009-fashion-sportsinnsats/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går inn på ping-pong-online.de finner du bilder av 2009-modellene. Her i Norge kan du få kjøpt disse fra ca desember/januar

(men ikke med håndbrems på Prestige/Mistral ennå i Norge, kun hvis du bestiller på nettet)

Ja, har tenkt tanken.. Men kunne tenkt meg å se 2009-modellen først. Hvis den ikke er så verst likevel kunne jeg kanskje tenke meg å bestille den på nettet, for da kan jeg få med håndbrems som er nytt fra 2009... Ikke lett dette, gitt!

HI

Er enig i det med nettingen på kalesjen, men samtidig er -09 utgaven mye bedre polstret i sittedelen. Har alltid syntes at Teutoniavognene har hatt flate og harde sittedeler, men nå er altså dette ordnet. Men samtidig bruker jo mange lammeskinn eller seatinserts og da betyr det kanskje ikke noe likevel?

Er usikker på om jeg skal bestille 08 eller 09 modell, men må i allefall bestemme meg innen i morgen!

Annonse

Men hvordan er det med toll o.l. når en bestiller fra Tyskland?

Hvordan gjøres det? Jeg ser på teutonia spirit s3. Og synes faktisk sportsdelen så bedre ut å sitte i i 09-mod.

Og hvordan er det med reklamasjoner når det bestilles fra tyskland?

Har ikke bestillt så mye fra utlandet, så er ganske så blank på dette! =)

For å handle på pingpong må du opprette brukernavn/ passord.

Når du er innlogget med norsk adresse, forsvinner straks de 19%'ene av tysk moms og du får prisen du skal betale pingpong.

Posten tar seg av fortollingen og du betaler ut de 25% når du henter ut vognen el evnt faktura i etterkant.

Frakt er ca 160 kr

Tollgebyr for 'utregningen' på 200 kr.

Hørt med lilleprinsen.no? Jeg fikk som svar for en stund siden at de kunne bestilles, men man måtte regne med 12 ukers leveringstid på grunn av de måtte produseres først.

Hadde gått for dette selv om vi hadde vært tidlig nok ute til å vente, liker heller ikke vinduene på 2009 modellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...