Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Har tenkt mye på deg og valget du har/hadde foran deg. Fikk du vært innom klinikken i Barcelona da du var der i begynnelsen/midten av oktober??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Frøya, så godt du husker ;):)

Det stemmer, vi dro til Barcelona, men fant ut det var litt for tidlig mht møte med klinikken. Først skal vi gjennom et fryseforsøk (egenprodusert), hvis ikke det lykkes er ant. donor neste. Må også snakke med gyn om dette. Mht hvor vi skal velge klinikk, kommer litt an på 1.ventetid med lys donor, 2. sted, 3. pris. Så vi er egentlig bare i startgropen av denne prosessen fant vi ut :).

Barcelona ble nytt som et deilig ferieopphold uten tanke på dette i det hele tatt, så det var egentlig veldig deilig. Regner med at vi er "klare" over nyttår en gang.

Gratulerer med et bra resultat av befruktning. Nå krysser jeg virkelig fingrene for deg :)

KLEM

Skrevet

Hei igjen:)

Tusen takk:))

Lykke lykke til med fryseforsøk!! Håper inderlig at dere lykkes:)

Skulle dere være uheldige anbefaler jeg den finske klinikken vi er på på det varmeste:) Den anbefales også av norske leger, hvertfall der jeg kommer fra.

I dag er dag 3 for mitt vedkommende etter uttak, og 6 av eggene har falt fra, så nå sitter vi igjen med 3 som vi håper er vinnerne. Innsettingen blir på mandag, så vi krysser fingre og tær for at ingen av de siste 3 faller fra.

Klem

Skrevet

Så ulidelig spennende Frøya, nesten umenneskelig å vente så lenge på hvordan det går. Jeg holdt så vidt ut i 2 !! dager... heldigvis ble det flott resultat:-) Du skal se at på mandag sitter du med 3 perfekte egg igjen !! masse lykke til og hooooold ut

Klem

Skrevet

Hei Gitte:))

Gratulerer som trippel--ruger:)))

Jeg ble i dag ruger på ett perfekt blastocyst:)) Av de ni eggene som ble hentet ut var det to stk som utviklet seg helt til i dag. Klinikken ønsket kun og sette inn ett i gangen siden utviklingen var kommet så langt, så det siste egget ligger nå i fryseren:) Jeg skulle gjerne satt inn begge, men vet klinikken gjør det de kan for og unngå tvillinggraviditet.

Vi fikk se databilde av embryoet, og etter det var satt inn fikk vi se den lille hvite prikken som lå så perfekt i livmoren:)) Om noen uker håper vi den lille prikken banker:))

Leste at du har testdato 13.nov. Jeg har fått beskjed om og ta blodprøve allerede 12.nov og evt urintest 14. Det er jo SNART!!

Kos deg i rugetiden:)) Og lykke lykke til!! Måtte vi begge lykkes!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...