♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. november 2008 Forfatter #26 Skrevet 2. november 2008 Vel- jeg tenker på deg snuppa:O) Gode tanker til eggene deres på klinikken. Måtte gullegge(ne) vente på dere ved klinikken i morgen. Klemmer )
Gjest Skrevet 2. november 2008 #27 Skrevet 2. november 2008 MK73; Tusen takk:)) Du er også virkelig ei som gir håp til oss som har prøvd dette noen ganger. Sier som Vilsågjerne; vi kommer plutselig inn til dere på gravide slitere. Godt og høre vi har reserverte plasser:)) Vilsågjerne-snuppa; du er bare skjønn:)) Tusen takk for alle gode tanker:)) Nå er det ikke lenge til vi sitter med fasiten om hvordan våre kjære kjære kjære embryo har det. Det er egentlig litt for mye spenning dette her...., men vi håper alt vi makter på at dette går bra:) Hvordan går det med deg?? Du har snart vært ruger i en uke, du!! Stor klem
Kine71 Skrevet 2. november 2008 #28 Skrevet 2. november 2008 Heisann Frøya! Jeg følger med deg og er spent på morgendagen. Håper for deg og xxxxxxxxx fingrene for at det er din tur nå:0) Hilsen fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 3. november 2008 Vel snuppa,i dag er dagen. Jeg håper dagen er helt DIN !! My fingers are crossed ) Klemmer
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. november 2008 #30 Skrevet 3. november 2008 Dette ble litt for mye spenning for meg:) er spennt:)
Mille38 Skrevet 3. november 2008 #31 Skrevet 3. november 2008 Hei Frøya, har vært bortreist noen dager, så har ikke fått heiet på deg de siste dagene. Men nå er jeg tilbake. For en spennende utvikling da!! Håper dagen i dag blir fin, og at du får inn gullegget:) Venter spent på fortsettelsen!! Klem
Gjest Skrevet 3. november 2008 #32 Skrevet 3. november 2008 Da er jeg overlykkelig ruger på ett perfekt blastocyst:)))) Innsettingen gikk helt supert, og slimhinnen som jeg var sikker på nå minst var 20 mm etter all denne tiden på Progynova var "bare" på 11,4. Etter innsettingen fikk vi se vårt lille gullhåp ligge så fint inne i livmoren min:))) Denne lille hvite prikken håper vi så inderlig skal banke så fint etterhvert:)) Vi fikk ett blastocyst i tillegg i fryseren:)) Siden utviklingen var kommet så langt på begge eggene ville de ikke sette inn begge. Dette var de VELDIGE klare på. Vet at klinikken har en policy på at de gjør alt de kan for og unngå tvillinggraviditet med de komplikasjonen dette kan medføre. Det gjør uansett ingen ting:)) Vi tar ett barn om gangen, og håper det er en liten søster eller bror som ligger i fryseren til det lille håpet som nå er i magen:)) Jeg er endelig ruger igjen:)) HURRA!!! NÅ skal det gå veien:)) Tusen takk for all støtte og oppmuntring så langt:) Det betyr mer enn dere aner:) Stor klem fra en overlykkelig Frøya:O)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #33 Skrevet 3. november 2008 Jippi-det var dette jeg ville lese i dag ! Gratulerer som ruger Frøya ! Klem klem klem
Gjest Skrevet 3. november 2008 #34 Skrevet 3. november 2008 Tuuuuuusen takk, snuppa:)) Har fått testdato allerede 12.nov for blodprøve. Skal jeg ta urintest må jeg vente til 14. Nå må du fortelle hvordan det går med deg!!!! Når er det du har testdag forresten?? Klem
Gjest Skrevet 3. november 2008 #35 Skrevet 3. november 2008 Å så herlig Frøya!!! Dette MÅ da være gullegget som skal bli BABYEN deres!!!!!!! All lykke til deg nå i rugetiden!!!! *sender over litt babystøv*
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. november 2008 #36 Skrevet 3. november 2008 GRATULERER såååååå mye som ruger! På en måte er det skummelt å tenke på at "bare" 2 av 9 egg kan brukes (ikke rart at noen trenger mange forsøk for å lykkes), men veldig glad for at dere fikk noe på frys også :-) Klem
Kick80 Skrevet 3. november 2008 #37 Skrevet 3. november 2008 Oj! Gratulerer!! :-))) Var nervøs før jeg gikk inn på tråden. Er kjempeglad for at det har gått så bra for deg nå! Og så har du ett i fryseren også. Herlig!! :-))
Gjest Skrevet 3. november 2008 #38 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk, jenter:)) Jeg suuuuuuuuuuuuuper til meg enda litt mer babystøv, jeg, Turbo:)) Tusen takk:) Snøfilla; 2 av 9 egg er vel kanskje ikke SÅ bra, men klinikken er veldig godt fornøyd med at disse to har hengt med helt til dag 5 og fortsatt er under utvikling:) Det vi satte inn i dag har også begynt og utvikle den delen som skal feste seg i livmoren:) Gøy og se:) Kick; tusen takk:) Jeg er overlykkelig:)) Hvordan går det med sprayingen?? Kjenner du mye symptomer?? Stor klem
Gjest Skrevet 3. november 2008 #39 Skrevet 3. november 2008 Hahahah:) Jeg mente selvfølgelig BIVIRKNINGER, Kick:))
Mille38 Skrevet 4. november 2008 #40 Skrevet 4. november 2008 Hei Frøya, og gratulerer så mye som ruger. Dette var bra da:) Også to blastocyster som holdt ut . Veldig spennende!! Håper tiden går fort for deg nå. Har du fått satt inn blastocyst tidligere? Stor klem
Gjest Skrevet 4. november 2008 #41 Skrevet 4. november 2008 Hei Mille:)) Tusen takk:) Nei, har aldri satt inn blastocyster tidl. Det seneste eggene er blitt satt inn tidl er på dag 3. Klinikken var veldig glade for at det lønte seg og vente så lenge, og de håper at det er dette som skal til for at vi skal lykkes:)
Kick80 Skrevet 4. november 2008 #42 Skrevet 4. november 2008 Det er dårlig med både bivirkninger og symptomer hos meg. :-P (Jeg reagerte faktisk ikke på det før jeg leste korreksjonen din. :-) ) Jeg har vondt i nesa og kviser, og så blir jeg litt svimmel, men jeg kjenner egentlig veldig lite. Håper det holder seg sånn. Hvordan er det med deg nå? Så spennende å få satt inn et så stort egg! Får håpe det gjør underverker!! :-))) Har hatt en slitsom dag på jobb. Skal krype opp i sofaen og vente på Grey's. Ha en fin kveld du også! :-)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #43 Skrevet 6. november 2008 Hei Kick:)) Så flott at du kjenner såpass lite:) Håper det holder seg slik, og at du ikke blir et trøtt hormontroll:)) Det går bra med meg:) Jeg kjenner svært lite. Ingenting som er annerledes fra de andre gangene jeg har ruget, men det er enda veldig tidlig, og jeg klamrer meg til de som er gravide og ikke har noen symptomer what so ever:) Nå skal jeg ut på shopping:) Kjøpe litt julegaver, og kanskje noen ting til mannens adventskalender:) Har du tips til kalenderen så bare kom med de!! Jeg er ganske håpløs, men har tenkt ut kanskje 7 gaver....Enda 17 igjen.... Ha en super dag!!
Kick80 Skrevet 6. november 2008 #44 Skrevet 6. november 2008 Hva slags kalender er det du skal lage? Har tenkt på å lage selv, men det spørs om jeg får tid. Vi tenkte mer på en liten godte-kalender med marsipan og sjokkis. :-) Kjenner at jeg har fått litt kortere lunte. I dag holdt jeg på å klikke bare fordi jeg måtte vente litt på noe. Blir fort irritert. Stakkars mannen min. Fryser jeg også, men her er det langt under 20 grader da... Kos deg under pleddet! :-)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #45 Skrevet 7. november 2008 Godtekalender hørtes ikke dumt ut, men vi skal lage en kalender med litt av hvert i:) Skal ikke være spes dyrt. Bare litt småting. Tenkte på en flax-kalender, flaxlodd, pusseklut til briller, en sjokolade, en eske sukkertøy, et par sokker osv. Her svinger humøret også Kan fyke i taket for den minste ting. Tidl tok mannen seg litt nær av det. Nå gjør han heldigvis ikke det lengre:)) Han skjønner at det er hormontrollet som prater, roper og kjefter. Hvordan er planene dine videre fremover? Når er det du skal på UL, starte på sprøyter osv??
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 7. november 2008 #46 Skrevet 7. november 2008 Hei Frøya, hvordan går rugingen din ?? leser at du fryser, får satse på det er et godt tegn for deg. Jeg kan ikke "skryte" på meg at jeg fryser dessverre.. Må si humøret går veldig opp og ned, fra de store forhåpningene til depressiv tankegang om at det helt sikkert har mislyktes. Gruer for å teste eller få mensen, blir sånn nedtur !!! MEN må prøve å være positiv :-) Er på rugedag 7 idag, Ømme bryst og tidvis mensmurringer som vel alt stammer fra progestan. Vilsågjerne : Hvordan er det med deg, du nærmer deg vel test ganske så snart, krysser fingrene for deg !!!! Kock80. Lykke lykke til med forsøk !! Og lykke til med julekalenderkjøp dere som holder på med deg, høres sååååå koselig ut :-) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #47 Skrevet 7. november 2008 1 blodprøve tatt i dag,2 og endelige blodprøve på mandag. Er virkelig spent denne gangen,og vet ikke hvordan jeg skal klare å vente til mandag... Lykke til med rugingen alle dere andre også ) Og Gitte-hold motet oppe ! Klem
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 7. november 2008 #48 Skrevet 7. november 2008 Ååååå, så spennede, nesten uutholdelig...Får du svar på den første idag? Eller må du vente helt over helgen ? Håpe, håpe du får det svaret du har ventet så lenge på !!!! Jeg skal nå på jobb om et par timer og der blir jeg omtrent hele helga, hjem og hvile litt mellom slagene. God helg jenter !
Gjest Skrevet 7. november 2008 #49 Skrevet 7. november 2008 Hei Gitte:))) Her er det skuffende lite symptomer og spore. Vet ikke helt hva jeg skal synes om det egentlig. Symptomer tidl har jo bare lurt meg trill rundt, men litt murringer hadde vært bra og ha. Jaja, får se hva som skjer i løpet av helgen:) Godt du har jobben som kan holde deg i ånde i helgen. Da går tiden fort:)) Vilsågjerne; jeg er såååååååååååå spent på dine vegne nå, snuppa:))) Er sikker på at du har lyktes denne gangen!! Stor klem
Mumrikken :) Skrevet 7. november 2008 #50 Skrevet 7. november 2008 Hopper bare inne her og ønsker dere tusen ganger LYKKE TIL! Utrolig spennende dager dette da )) Håper virkelig du får svaret du drømmer om Vilsågjerne, og at du Frøya følger etter om få dager )))) Lykketil klemmer sendes ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå