Gå til innhold

Frøya :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sender jeg et ønske om

superduper befruktning !!

Krysser fingrene for dere vet du !

Klemmer :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, snuppa:))

Her er nervene på topp:) Liiiiiivredd for at alle eggene har gått dukken, og ingen befruktning.

Håper telefonen komme snart!!

Klem:O)

Skrevet

Dette går fint vet du snuppa,

for befruktningen gikk jo fint den :o)

Heier på eggene deres !!

Klemme

Skrevet

Hiver meg på, masse lykke til!!!!

MÅtte dere lykkes begge to nå, for nå er det virkelig deres tur!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei Frøya,

hvordan gikk det med eggene? Spent!!

Klem

Skrevet

7 av 9 er befruktet!!!! Jippi!!!

Da er andre hinder passert:)) Nå er det delingen og festingen igjen:)) Neste nervepirrende tlf kommer i morgen tidlig.....

Skrevet

Det var jo et fantastisk resultat!! Håper alle klarer seg videre:)

Kos dere masse der borte.

Klem

Skrevet

OI!!! 7 av 9 er jo kjempebra!!! Da får dere vel sikkert noen på frys også da?

LYKKE TIL LYKKE TIL LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!

*sender MASSE babystøv til deg Frøya*

Skrevet

Så flott da Frøya!! :o))

Skal se du får deg noen små gullegg på frys også :-) Ønsker deg masse lykke til som ruger, ganske morsomt at du og Vilsågjerne ruger samtidig... :o)) Bare vent å se nå så får dere verdens beste førjulsgave begge to!!

Lykkeønsker og klemmer til dere begge :o)))

Skrevet

Innom med noen gode tanker i dag også,

for i dag håper jeg også dere får en gladmelding.

Tenker på dere 2 der borte i storbyen,

og håper dere koser dere og nyter god kjærestetid !

Klemmer i fleng :o)

Skrevet

Nå er jeg spennt, hvordan har det gått??????

masse lykke til

Skrevet

Tusen takk, snille jenter:)))

Fikk tlf tiiiiiiiiiidlig i morges om at fem egg fortsatt er med i kampen om og bli den lille etterlengta spiren vår:)) Vi ble enige om at vi venter til mandag med innsetting. Dermed er sjansen der for at alle eggene faller fra, men gjør de det hadde det ikke blitt baby uansett. Nå venter vi i nervepirrende spenning til i morgen. Da kommer neste oppdatering fra klinikken om de kjære kjære embryoene våre:)

Vi har idag flyttet fra Helsinki og inn til Tampere. Gårsdagen som skulle bli en skikkelig shopping og kosedag i Helsinki endte med ei gruuuuuuusom tannpine, og tilslutt et tannlegebesøk hos en fantastisk tannlege og tannpleier. Jeg trenger ei rotfylling.....GRØSS!! Foreløpig har jeg bare fått ei nødløsning med medisin i rotkanalen og noe sement over for og dekke nerven. Jeg ble forberedt på endel smerter når bedøvelsen var gått ut, og skulle da spise 800mg Ibux ved behov...Dette har istedenfor gått over all forventning, og jeg kjenner INGEN smerter. HERLIG!!!

Nå skal vi kooooooose oss i byen der vi forlovet oss for litt over ett år siden da vi hadde vårt aller første forsøk:))

Ha en fortsatt herlig dag, jenter, og Turbo; tuuuuuuuuuusen takk for babystøvet:))) Jeg suuuuuuuuuuuuuuper til meg alt jeg makter, og håper at det bringer lykke:))

Stor klem:)) Dere er fantastiske og ha:))

Skrevet

Kjære Frøya-vennen !

Gratulerer med dine 5 fightere på klinikken.

Måtte dagene mot mandag gå som en drøm,

og du og din kjære få noen romantiske dager

sammen på "gamle" trakter.

Hørtes ikke godt ut med den tanna di,

men jeg håper den fortsetter å være snill med deg fremover..

Skrevet

Tusen takk, Vilsågjerne:)))

Håper helgen går FORT FORT FORT, og at alle eggene fortsatt er i superform på mandag:))) Godt de ringer og gir oss en oppdatering i morgen. Hadde vært altfor lenge og gått HELT til mandag i uvisse....

Håper rugingen går som en drøm hos deg, og at dagene ikke går så altfor sakte:))

Stor klem:O)

Skrevet

Hei igjen!

Synd med den tannpinen dn da. Men det sies jo at man IKKE skal ta ibux når man prøver å bli gravid! Husker ikke helt hvorfor, men kanskje greit at du ikke tar det? Heller finner annen smertestillende om du trenger?

Lykke til med gulleggene :)

Skrevet

Takk takk:))

Jeg er klar over at man ikke skal ta Ibux når man prøver og bli gravid, men i desperasjonen var det enten det eller og hoppe ut vinduet på hotellrommet (Paracet funket så langt derifra, og det fanes ikke annet alternativ).... Nå er heldigvis alt bra, og Ibuxen forhåpentligvis pakket vekk for laaaaaaaaaaaang tid fremover:))

Nå er det bare og veeeeeeeente på neste oppdatering fra klinikken:) Jeg er gruelig spent:) Bare en kort natt igjen nå så ringer de:) Dette er egentlig altfor nervepirrende spør du meg....

Skrevet

Hei Frøya snupp :o)

Ibux er et preparat man ikke skal ta i forbindelse med babylaging pga av at det kan virke eggløsningshemmende.For deg er jo dette ingen problemstilling i dette tilfelle,da du faktisk er avgårde for ED.Så spist er spist foreløpig ! Men i rugeperioden bør du forholde deg til paracet,så sier også mine papirer i fra Hausken.

Lykke til snuppis-jeg håper det deler seg godt i varmeskapet på klinikken !

Skrevet

Hei på deg:))

Nå har vi tre egg igjen. De faller fra ett etter ett, og tilslutt sitter vi igjen med det eller de som skal bli barna våre. Klinikken sier at de siste tre utvikler seg fint, så vi satser på at de er i storform på mandag.

Kom til og tenke på en ting nå i morges; fikk du egg på frys eller? Du hadde vel to stk de skulle se an.

Klem klem

Skrevet

Hei igjen vennen :o)

Nei-våre 2 ekstra egg falt i fra,de utviklet seg ikke videre når de ble sjekka ut dagen etter.Men likevel,vi er fornøyde-fikk jo vinnerne inn håper vi :o)

3 egg igjen blir bra.

Som du sier-

dere sitter igjen med det eller de som skal bli ønskebarn(a).

Klemmer !

Skrevet

Dere fikk inn vinnerne, og om litt over 8 mnd sitter du der med tvillinger:))

Hvordan går rugedagene?? Går de saaaaaaakte, eller??

Håper du uansett storkoser deg med gullhåpene dine i magen:) Ha en flott rugedag:)) Om 48 1/2 time kommer jeg forhåpentligvis etter:))

Stor klem fra vind- og regnfulle Finland:O)

Skrevet

henger meg på her, Frøya. jeg er jo fast medlem i heiagjengen din:-) Nå tenker jeg de tre rakkerne skal gjøre susen. Sender masse lykkeklemmer og babystøv over til Finland!

Skrevet

Vilsågjerne: er du ruger nå?? Isåfall er jeg i heiagjengen din også! Håper virkelig det går veien nå.

Babystøv er herved oversendt:-)

Skrevet

Hey Lita-mor:))

Jeg setter så uendelig stor pris på og ha deg i heiagjengen min, og sjelden har jeg blitt så glad for at noen ble gravid som du:)) Tenk, på siste forsøk, liksom!! Da tenker jeg sannelig at det er håp for flere av oss:))

Jeg suuuuuuuuuuper til meg alt babystøvet, og sier tuuuuuuusen takk for det og for lykkeklemmene:)) Om litt over 14 dager kommer både jeg og Vilsågjerne inn på gravide slitere og holder deg med selskap:)) Hold bare av palss til oss, du:))

Klem

Skrevet

Vi har da forlengst holdt av plass til dere begge! Der det er hjerterom er det husrom, vet dere :-)

Lykke til med de siste nervepirrende dagene før innsetting og evt nedfrysing! Jeg sender masse, masse babystøv østover til deg! Som sagt, kan det lykkes for meg - så kan det jammen lykkes for deg også!

Godt å høre at de har ordentlig tannpleie i Finland også ;-)

Skrevet

Reserverte plasser er jommen ikke værst :o)

Vi kommer plutselig !!

Innom med litt flere gode tanker og vibber til eggene dine Frøya :o)

Klemmer !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...