Gå til innhold

Innbillt svangerskap.

3barnsmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mista for vel 2 mnd siden nå.

Har hatt en mens, som jeg fikk igjen etter 40 dager. Den varte veldig kort, kun 2 dager, å i ettertid av den mensne kom det enten litt brunt eller litt rødt på papiret, men ikke sånn at man kunne kalle det fortsatt mensen. Nå venter jeg på min andre mens etter sist, å nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.

I går kveld så rev det i sidene(ligamentene)når jeg snudde meg i senga, jeg synst selv magen hadde samme antydning til kul som den hadde når jeg mista, det stikker i brystvortene, jeg er konstant tett i nesen, veldig rart humør, kjempe glad i et sekund, sint i neste, for å gråte etter det.Har vært super trøtt som nå har gått over,nå føler jeg jeg meg forsåvidt ganske uthvilt. Har ikke metallsmak i munnen, men rar bismak vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den. Har hatt antydning til halsbrann, noe jeg ikke hadde med vårt første barn, jeg har ikke spreng i tennene, som jeg hadde i forrige svangerskap. Jeg har tatt test men den var negativ, men jeg ville tro at om jeg hadde blitt gravid forrige syklus så selv om mensen kom sist så ville den slått ut positivt om jeg var gravid nå selv om jeg testa over en uke før IKM.

Å sist men ikke minst, er det ikke sånn at man går rundt å føler at mensen skal komme når man er gravid? Jeg gjør da vitterlig ikke det nå, jeg føler ikke at mensen er like rundt hjørnet.

Kan kroppe innbille seg at den er gravid? Iforhold til at jeg mista sist å sånn så tenker jeg at det er mye som kan skje inni en kropp og jeg er i fullstendig kaos :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...