Gå til innhold

Om 3 uker reiser vi til Russland for å velge kjønn!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Endelig er vi nærmere målet; nå er vi i gang med IVF/PGD regimet og om 3 uker sitter vi på flyet til Russland for å få velge kjønn på vårt 3. barn! Langt i fra sikkert at vi blir gravid, men da har vi i alle fall prøvd alt som kan prøves for å få balanse i familien.

Fortsetter under...

Dette høres interressant ut, hva har du gjort i forkant før du drar til Russland? Må du være der lenge? Jeg vil gjerne komme i kontakt med deg, hvis du vil da? send meg en pm for nærmere kontakt

Hei dere 3 anonyme!

Jeg er glad og overrasket over at jeg ikke har fått noe "pepper" for vårt vågale IVF forsøk i Russland. Jeg gledgruer meg, og lover å komme tilbake til dere som lurer når jeg er tilbake til Norge om ca 3 uker! Har 1000 baller i luften i disse travle forberedelsestider!

hovedanonym

Annonse

• 2 uker senere...

Hei jenter!

Bare en liten oppdatering fra HI: nå er vi i Russland og skal ta ut egg på onsdag. De blir testet på lørdag, og forhåpentligvis så er det et eller to riktige egg å sette tilbake på mandag. Jeg har mye støtte i to svenske jenter som går i gjennom akkurat det samme og som er her samtidlig med meg! Hun ene hadde dessverre ingen "riktige" egg å sette tilbake, så nå krysser vi fingrene for at hun andre skal ha ett "riktig" egg å sette tilbake på torsdag! Jeg skal skrive mer når jeg er tilbake i Norge på tirsdag!

Så hyggelig at du skriver her jeg tenker masse på deg! Gleder meg til du skriver åssen det har gått i Russland, jeg vil bare si lykke til nok engang!!! Håper vi kan snakkes på telefon snart det er så mye jeg lurer på. Jeg krysser alle fingre for deg!!!!

Nå er vi endelig tilbake i Norge.

Det ble desverre ingen riktige egg å sette tilbake, så der røyk nok drømmen om jenta. Disse forsøkene koster vanvittig mye så blir ikke flere forsøk på oss. På mandag skal jeg bestille legetime til å sette inn spiral! Så da blir jeg tobarnsmamma for godt!

Takk for at dere har fulgt med og engasjert dere!

Annonse

Siden du skal sette inn spiral, så kan du tydligvis bli gravid på "vanlig" måte, men bruker penger for å dra til Russland for å kunne få jente? Fy faen, du fortjener faktisk ikke flere barn... Tenk hva andre, som ikke kan få barn i det hele tatt tenker...

At det går ann går det ikke ann å respektere andre sine meninger. Jeg støtter virkelig deg som har vært i Russland. Jeg kunne tenkt meg det selv jeg. Det er mye annet her i verden som er værre enn det ærligtalt, skjærp dere!!!!!!! Og til deg lindynatt hva mener du med andre muligheter? Jeg håper på svar fra deg.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...