Gå til innhold

Tvilling-ammepute til salgs

mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal selge min ammepute, av merke Sissels ammepute. Anbefalt av tvillingforeldreforeningen.

Kun bruk 3 ganger. Selges kr 400 + porto.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne...

Skrevet

Hvordan er denne ammeputa i forhold til de andre 'vanlige'? Laget for dobbeltamming eller?

Skrevet

Ja, den er mye større enn vanlige ammeputer. Den går rundt på begge sidene og forran, slik at det kan ligge en baby på hver side av deg. Står om den på tff sine sider.

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter ;)

Har den fortsatt til salgs...

Skrevet

Jeg er interessert, men synes den er litt dyr. Men jeg har enda ikke kommet så langt at jeg har tittet på noen eller div priser. Husker bare sist at en ny "vanlig" ammepute kostet 300 kr.... har du bilde?

Skrevet

400 er halv pris av hva den koster om du kjoeper ny og betaler for frakt.

Tvilling ammeputa er en del stoerre enn enkel du faar i butikken, og helt annerledes sydd.

http://www.ammepute.no/

:)

Skrevet

takk for d, å helt sant d du sier :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg endeli fått tatt bilder av ammeputa, men får ikke lagt dem inn hær.

Kan sende bilder på mail eller pr sms, vist du fortsatt er interessert.

Har den fortsatt til salgs, å blir så gla om noen vil kjøpe den. Vi har så lite lagringsplass...

Skrevet

Jepp, men jeg tenker det er litt vesentlig hvor vi bor, den er vel dyr å sende?? Jeg bor i Østfold ;)

Skrevet

Hei. Bor nok langt fra Østfold, bor i Nordland.

Portoen er 145,- ihvertfall er det det som er opplyst på bestillingssiden for Sissels ammepute, www.ammepute.no

Ny pute koster 700 + porto. Du får min for 500 inkludert porto.

Stoffet jeg har på puta er nr 13, gult

Skrevet

Beklager sent svar,er så sjelden her inne.. Jeg var så heldig å få med en ubrukt tvillingammepute av ei jeg kjøpte en sterilisator av nå! helt gratis, så det kunne jeg ikke si nei til ;) Håper du får solgt din da... Har du skrevet på tvillingsiden på dinbaby.com og? Litt mer aktivitet der inne ser jeg..

Skrevet

Er puten din bananformet eller M-formet?

Ønsker meg en M-formet jeg (leste om den i går), men har fortsatt uendelig med tid, da jeg venter tvillingene i aug/sept

Skrevet

Perledykkeren, hvis du er den jeg tror du er, så er det mulig du kan låne min med forbehold at jeg er ferdig med den innen da..M formet. (ammer enda jeg..9 måneder and counting)

Skriv til meg på facebook:)

Skrevet

What???? Har du tvillinger på 9 mnd også kjenner jeg deg?????

Nå ble jeg nesten ikke nyskjerrig her da...

hvordan skal jeg skrive til deg når jeg ikke skjønner bæret av hvem du er?

Ha ha nå ler meg meg ihjel og kommer tilå vri hjernen min hele natten og ikke få sove (ha ha ha)

Jo, nå er hjernen vridd (ennå godt så jeg får sove i natt),

sender en mail til deg jeg tror det er jeg.

Hvordan vet du at jeg er jeg? (HA HA HA)

Skrevet

hehe bra du ikke ble nyskjerrig,da kan du lure liiiiitt til før jeg skriver til deg på facebook..hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...