Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd landlord bleiene fra Rema 1000?

Jeg er faktisk positivt overrasket!

Vi har brukt de nå i 3 uker (minstener 8 mnd) og han har ikke lekket en eneste gang!

Vi regnet ut at de koster halvpaten av Libero, selv om man får hver 4. gratis på Kiwi!

Skrevet

Jeg har kjøpt inn en pakke men har ikke prøvd de enda, må bare bruke opp resten av Lidl bleiene vi har igjen.

Jeg trenger ikke kjøpe "merke bleier" så lenge det er noen andre som holder babyen tørr.

Har vært veldig fornøyd med Lidl bleiene til begge ungene og syns det var synd vi ikke kan kjøpe de lengere.

Skrevet

Jeg har også prøvd landlordbeliene fra Rema 1000, og jeg er ikke særlig fornøyd med dem... Hver gang jeg har hatt på henne di bleiene på natta, så har d lekket... Kan til nød bruke dem på dagen, hvis jeg er fri for di andre bleiene. Bruker pampers til vanlig, og di har aldri lekket, og selv om bleien er tissevåt så er jentungen tørr på huden. Og det er d hun ikke med landlord og libero..

Skrevet

Jeg er heller ikke fornøyd med disse!!

har gått veldig greit om dagen, men da jeg hentet tutta i senga i dag morges var det bæsj OVERALT!!

Skrevet

Jeg er også veldig positivt overrasket!

Her har de ikke legget en eneste gang. Brukt de i et par uker...

Det viktigste er at liullegutt er tørr, så da fortsetter vi nok med billigbleiene... Det er jo bare bruk og kast uansett.

Skrevet

Jeg likte heller ikke Landlordbleiene.. Virker som om de som har vært vant med Libero liker dem best?? De er jo ganske lik i fasongen, men jeg liker ikke Libero heller- synes de blir veldig brede på gutten, nesten så det hindrer han i å bevege seg godt nok!

Synes også at det luktet stramt av urin når jeg tok av bleien (dere som har jobba i hjemmesykepleien, og skifta på ei gammel dame vet hva jeg snakker om- lukta er helt ubeskrivelig!!!) Så de ligger nok bare og tar opp plass i skapet, blir nok reservebleier- men sjelden jeg går tom for bleier, så..

Har begynt å handle bigbox med Pampers på Obs, sparer en del ifht til Rema der..

Skrevet

Har prøvd billigbleiene fra både Rema og Coop. Har funnet ut at mitt kriterie for gode bleier ikke er kun at de ikke lekker. Skal også være myke å ha på. Og det er IKKE disse billiggreiene. Heller ikke Libero for den saks skyld. Så her går det kun i Pampers nå. Syns lillemann så ut som en cowboy i de harde billigbleiene. Rumpa hans ble så klumpete og kantete å ta på. Med Pampers er stumpen god og myk. Er helt overbevist om at det må være mye mer komfortabelt med slike myke bleier for babyen. Er ofte tilbud på Pampers også, så da hamstrer jeg inn.

Skrevet

Huggies er vi fornøyd med. Koster bare 20 kr for 30 bleier. Fås kjøpt på price club.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...